Tomáš Chadzivasilis are pregătire în tehnologie și servicii în Republica Cehă și România. El se alătură Sezamo.ro cu peste douăzeci de ani de experiență în management, preponderent la nivel de CEO.

Cariera lui poate fi rezumată ca fiind cea a unui lider transformațional și a unui manager adaptat schimbării. Fie că este vorba de conducerea unui mare furnizor de servicii de telecomunicații achiziționat de T-Mobile cu sediul în Praga, administrarea altei companii de telecomunicații până la momentul retragerii, sau experiența vastă în România, inclusiv responsabilitatea implementării a diverse servicii în cadrul Romtelecom (Telekom România) și mai apoi ca CEO al NextGen Communications, experiența sa este exact ceea ce o companie tech precum Sezamo necesită: abilitatea de a livra un serviciu uimitor către sute de mii și, în cele din urmă, milioane de consumatori.

”Sezamo va deveni principalul jucător din piața serviciilor de livrare de alimente din România. Faptul că ne aflăm deja într-o creștere rapidă în multe țări confirmă că modelul de business al Grupului Rohlik este exact ceea ce clienții au nevoie și apreciază și abia aștept să îl adaptez pieței din România. După ce, la rândul meu, am fost client Rohlik în Republica Cehă încă din prima zi, sunt încântat să mă alătur grupului și sunt entuziasmat să ofer aceeași experiență grozavă clienților noștri din România. Serviciul nostru bazat pe misiunea ”Mănâncă bine, trăiește bine!” le va permite consumatorilor noștri să aibă vieți mai fericite și mai sănătoase, prin livrarea de mâncare bună și experiența excelentă a clientului”, spune Tomáš Chadzivasilis, Chief Executive Officer în România.

În primul an, Sezamo va putea livra aproximativ 8.000 de articole diferite direct în casele clienților în termen de 2 ore de la plasarea comenzii chiar din prima zi. Detalii despre cel mai nou serviciu de livrare rapidă ce va urma să fie disponibil în țara noastră din prima jumătate a acestui an puteți afla și aici.

Produse regionale proaspete, cum ar fi fructe și legume, carne, pește, lactate și produse de panificație completează gama completă de produse furnizată de Sezamo, împreună cu mărci internaționale și produse proprii.

Pentru a răspunde tuturor nevoilor vânzătorilor și clienților Rohlik, un depozit dedicat de 10.000 metri pătrați în CTPark București Nord va fi personalizat și va include spații de depozitare dedicate cu temperatură controlată pentru produsele proaspete pe care Sezamo le va oferi. Locația a fost de o importanță cheie, deoarece trebuie să fie accesibilă atât echipelor de livrare a clienților, cât și furnizorilor.

Fondat în 2014 în Republica Cehă, Rohlik Group este unul dintre cele mai importante servicii de livrare online de alimente din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik se lansează în România, Italia și Spania în 2022, sub brandul Sezamo pentru toate cele trei ţări.

Implementând tehnologie și logistică de vârf la nivel mondial pentru a livra o gamă uriașă de produse de calitate (17 000 SKU+), Rohlik poate oferi o fereastră de livrare de 15 minute, cu livrare în 90 de minute de la plasarea unei comenzi în unele țări.

Fiind o companie de tehnologie, Sezamo este bazată pe date în tot ceea ce face. Deținând operațiunile end-to-end, inclusiv toată tehnologia din interior, clienților li se oferă o experiență superioară de cumpărături, livrarea celor mai proaspete alimente de la fermieri și artizani locali, precum și o selecție largă de supermarketuri sau produse sub propria etichetă.

Compania este dinamică și în creștere rapidă și a înregistrat un profit de 290 milioane euro. în 2021, obținând astfel statutul de unicorn. Cifra de afaceri a grupului a depășit, în 2020, 300 de milioane de euro.