Societe Generale European Business Services intră în topul celor mai mari 10 centre de servicii din România, sector care atrage peste 7% din populația angajată.
Societe Generale European Business Services a fost fondată în 2011 și a înregistrat o creștere medie de 50% de la an la an, adăugând noi servicii în portofoliu și mărind constant numărul de angajați. Astfel, de la un centru specializat în domeniul financiar, compania oferă acum o gamă extinsă de servicii financiare, de resurse umane, IT sau Back Office și deservește peste 35 de țări.
În cadrul liniilor de business ale Societe Generale European Business Services, serviciile pentru procese organizaționale reprezintă 70% din activitate, în timp ce 30% sunt reprezentate de serviciile de suport și dezvoltare IT. Planurile de dezvoltare ale Societe Generale European Business Services vizează creșterea ponderii serviciilor de IT în viitor.
Din cei 1.000 de angajați ai centrului, 35% sunt responsabili de zona de servicii financiare, 20% de serviciile de HR și servicii partajate, în timp ce mai mult de 30% sunt specializați în servicii de IT.
”Rolul Societe Generale European Business Services este foarte important pentru Grupul Societe Generale care se bazează din ce în ce mai mult pe serviciile centrului ca parte din strategia de transformare la nivel mondial”, declară Philippe Garcet, CEO Societe Generale European Business Services.
În următorii ani, focusul Societe Generale European Business Services va fi de a continua să-și dezvolte poziția actuală de centru de excelență oferind soluții inteligente de business cu ajutorul unei echipe centrate pe inovație.