Astfel, la început de an, compania a furnizat piese de mobilier pentru aproximativ 2.500 mp de amenajări interioare, reprezentând un volum total de vânzări de 800.000 EUR. Majoritatea cererilor la început de an provin dinspre segmentele HoReCa și amenajări de birouri, în proporții egale.

Volumul total de piese de mobilier livrate în primele luni ale anului se ridică la peste 3.000 de piesem, iar între tendințele care se remarcă anul acesta se numără utilizarea materialelor reciclabile, a articolelor sustenabile de mobilier sau tendința spre zero waste și reutilizare.

Printre cele mai cunoscute proiecte recent încheiate sau semnate la începutul anului curent se numără rețeaua de restaurante Stradale (București, Cluj și Timișoara), amenajări interioare pentru jucători precum IFM Prover, Continental Automotive, SSAT, BCR, rețeaua agențiilor Superbet, hotelurile Teleferic din Poiana Brașov, Hotel Sinaia, Fapaco (Novum), Anchor Group, NEPI Investment, Bog`Art, Globalworth sau Hills.

”Deși ultimii ani au adus instabilitate și cuvintele - cheie ale mediului de business au fost transformare și adaptare, pentru noi tocmai abordarea flexibilă, pe o piață de fit-out destul de rigidă, ne-a adus creșterea volumului de business. În contextul în care toți proprietarii de spații încearcă să devină mai competitivi pe piață, atât în a-și atrage clientela cât și pentru confortul angajaților care ocupă aceste spații, apreciem că investițiile în interioare de calitate vor rămâne la un nivel ridicat,” declară Raluca Dorobanțu, CEO Chairry Design & Furniture.

Chairry Design & Furniture, o companie antreprenorială românească, operează de peste 20 de ani pe piața locală și este specializată în design și amenajări interioare, precum și în furnizare de soluții de mobilier importat sau produs local. În total, Chairry a importat până în prezent peste 20.000 de piese de mobilier și a amenajat peste 50.000 mp de spații interioare.