În acest moment, SanoPass raportează peste 15.000 de utilizatori înregistrați în aplicație, proveniți atât din zona corporate, cât și persoane fizice, cu 70% mai mult față de începutul anului 2020.

„Mă bucură creșterea accelerată pe care am înregistrat-o, iar pentru acest lucru le mulțumim partenerilor noștri: de la cabinete individuale incluse cu success într-o rețea menită să fie lângă tine atunci când există o nevoie stringentă, până la clinici si rețele medicale importante din România, precum Sanador, Provita, Arcadia, Synevo, iar lista poate continua cu cel puțin alte 850 de nume relevante. Avem o evoluție fulminantă și consider că cel mai important lucru pe care am reușit să îl facem la SanoPass este să deschidem uși pentru noi start-up-uri care vin să inoveze și să integreze tehnologia cu profesionalismul medical”, a declarat Delia Iliasa, Managing Partner la SanoPass.

SanoPass a încheiat anul 2020 cu peste 850 de clinici medicale în rețea, dar și cu o serie de parteneriate cu giganți din sectorul financiar (Mastercard), farmaceutic (A&D Pharma) și asigurători (NN), proiecte care au reprezentat intrarea SanoPass pe segmentul de persoane fizice.

De asemenea, SanoPass își propune să atingă borna de 1000 de clinici disponibile în rețea până la finalul trimestrului II, dar ambițiile companiei sunt concentrate și pe zona de inteligență artificială, pediatrie și săli de sport pentru a încheia anul acesta cu o soluție completă de prevenție medicală.

Altfel spus, SanoPass pornește pe un trend ascendent important, identificând în prevenție complementaritatea dintre sănătate fizică, sănătatea mintală, sport și dietă.

Prevenția reprezintă un subiect abordat constant în ultima perioadă, iar cheltuielile publice şi private pentru îngrijirea medicală preventivă reprezintă doar 1,4% din totalul cheltuielilor pentru sănătate, adică jumătate față de media Uniunii Europene (2,8%), cel mai ridicat nivel fiind în Italia (4,4%) şi Finlanda (4%), potrivit Eurostat.