Eliminarea barierelor lingvistice este o etapă esențială în cadrul procesului de creare a unei forțe de muncă globale și hibride. Pentru a răspunde acestei provocări, Cisco anunță disponibilitatea funcției de traducere în timp real (poate fi testată începând cu această lună) și extinderea semnificativă a selecției de limbi străine de la 10+ la peste 100.

Utilizatorii pot personaliza experiența Webex, selectând rapid și ușor limba preferată din lista celor mai frecvent utilizate limbi, cum ar fi arabă, olandeză, franceză, germană, japoneză, coreeană, mandarină, rusă, spaniolă, precum și din alte limbi, cum ar fi daneză, hindi, malaieză, turcă, vietnameză, inclusiv română.

Experiența lingvistică personalizată oferă o soluție la unul dintre principalele obstacole în mediul de afaceri global – bariera lingvistică. Acum, echipele pot să comunice mai eficient, iar pentru organizații se deschid noi oportunități de a crea o forță de muncă globală mai incluzivă.

De asemenea, pentru organizații, beneficiile se reflectă atât la nivel de costuri, cât și de talente. Noua funcționalitate le permite acestora să se concentreze pe găsirea celor mai bune talente, indiferent de țara de origine sau limba maternă.

Un raport recent realizat de Metrigy privind asistenții virtuali inteligenți a constatat că aproape 24% dintre participanți au întâlniri cu vorbitori de engleză non-nativi și, dintre aceștia, mai mult de jumătate au folosit servicii de traducere pentru a traduce conținutul întâlnirilor în alte limbi (suportând un cost mediu de 172 de dolari per întâlnire).

Integrarea asistenților virtuali inteligenți cu capabilități de traducere reduce semnificativ sau chiar elimină în totalitate acest cost.