Noul pachet de servicii se adresează clienților mari, dispuși să investească în dezvoltarea business-ului lor, costul pachetului variind în funcție de nevoile acestora.

”Ne implicăm în afacerea clientului ca și cum ar fi a noastră, încercăm să găsim cele mai bune soluții și colaborări pentru creșterea business-ului și a veniturilor. Analizăm atât modelul de business din offline, cât și magazinul online și identificăm soluții pentru a crește per total afacerea, nu doar componenta de online”, afirmă Sandu Băbășan, CEO Blugento.

Clienții care beneficiază de pachetul Expert primesc o serie de upgrade-uri din punct de vedere tehnic și, cel mai important, consultanță specializată pentru dezvoltarea business-ului. Acest lucru presupune alocarea unui consultant business dedicat proiectului lor, care oferă expertiză pe zona de business development, procese de marketing și user experience. De asemenea, clienții primesc un project manager dedicat care rezolvă cu prioritate solicitările acestora.

Cum funcționează pachetul Expert

Consultanții Blugento se implică activ în proiectele clienților. În prima etapă fac cunoștință cu business-ul acestora, cu ce merge bine, cu ce merge mai puțin bine și își însușesc obiectivele retailerilor. Ulterior, vin cu propuneri concrete pentru îmbunătățirea vânzărilor, care țin de: procesul în sine, structură, parteneriate, tot ce au nevoie să crească cifra de afaceri și profitul. Recomandările consultanților se pot extinde chiar și în zona de HR și angajare de personal.

60 mil. lei tranzacționați prin Blugento

Totodată, reprezentanții Blugento estimează că vânzările generate de magazinele online prin platforma Blugento vor depăși, anul acesta, 60 de milioane de lei, în contextul în care, anul trecut, vânzările realizate de clienții platformei au fost de 2,5 ori mai mari ca în 2017.

”Platforma Blugento s-a dezvoltat foarte mult în ultimul an, atât ca funcționalități, cât și ca expertiză în zona de eCommerce, acoperind tot mai multe dintre nevoile business-urilor mari din comerțul online. Spre exemplu, în 2018, primele 5 cele mai performante magazine online din punctul de vedere al vânzărilor realizate au procesat comenzi de peste 15 milioane de lei prin platforma Blugento”, spune Sandu Băbășan.

Blugento are în prezent peste 300 de clienți şi oferă o gamă completă de servicii de ecommerce, necesare succesului unui magazin online: infrastructură tehnică, hosting, update-uri de securitate, integrare cu servicii de marketing, SEO și alte servicii conexe comerțului online.

În vara anului trecut, compania din Cluj a lansat Blugento Global, un serviciu dedicat magazinelor online care vor să își extindă activitatea peste granițe. Pentru comercianții din România care doresc să vândă și pe alte piețe, platforma Blugento se va integra cu marketplace-uri, comparatoare de prețuri și canale de vânzare din toată lumea și va automatiza procesul de listare al catalogului de produse. Astfel un magazin din România, construit pe Blugento, va putea să vândă, din aceeași interfață, pe canale populare precum Amazon sau eBay.