Concursul George Artă și Tehnologie se defășoară în perioada 19 octombrie – 26 octombrie pe Instagram, una dintre cele mai populare platforme de socializare ale momentului, și vine ca o provocare adresată consumatorilor.

Pentru a se înscrie în concurs, participanții trebuie să publice cel puțin o fotografie pe contul personal de Instagram, fie în format Instagram Story sau Instagram Feed Post, care să reunească elemente, contexte, formate sau detalii care să ilustreze ideea de fuziune a artei și tehnologiei.

Fiecare participant poate surprinde acest aspect într-o manieră personală, fie ea directă sau abstractă. În plus, pentru ca înscrierea să fie validă, participanții trebuie să dea tag conturilor @georgepeinsta și @appgalleryro.

Câștigătorii vor fi selectați prin tragere la sorți, iar premiile atractive puse la dispoziția lor sunt: 1 HUAWEI P40 Pro Ice White și 3 HUAWEI Band 4 Pro. Aceste dispozitive de top vin în completarea unui stil de viață modern și activ cu tehnologii de ultimă oră.

„Campania <<George Artă și Tehnologie >> vine ca o completare a angajamentului nostru de a veni în întâmpinarea consumatorilor cu experiențe inedite și premii atractive, alături de partenerii noștri. Încă de la lansarea în HUAWEI AppGallery, aplicația George a BCR a fost foarte bine primită de către utilizatori, astfel că am decis să continuăm acest parteneriat de succes prin lansarea unui concurs special, dedicat persoanelor creative, iubitoare de tehnologie, artă și inovație.”, completează Ciprian Mirea, Director of Ecosystem și Head of Trade Marketing, Huawei Consumer Business Group România.

Aplicația George, dezvoltată de Banca Comercială Română, s-a alăturat recent magazinului virtual HUAWEI AppGallery și se bucură deja de un număr de descărcări record din partea utilizatorilor. Interesul ridicat pentru serviciile oferite de această aplicație vine ca o confirmare a unui apetit crescut pentru inovație în rândul utilizatorilor HUAWEI AppGallery. Pentru mai multe informații, vă invităm să consultați regulamentul oficial al campaniei.