Conferința Progresiv - “Unlock the future” aduce ca în fiecare an speakeri de top, unii dintre ei aflați în premieră în România, care vor oferi claritate perspectivelor unui viitor marcat de incertitudine. Jack Stratten (Senior Trend Consultant Insider Trends), Richard Herbert (Global Business Insight Director Europanel), Arwen Finlayson (Global Customer Success Director NielsenIQ) și Marcin Nowakowski (Associate Partner McKinsey & Company Polonia) sunt keynote speakerii acestei ediții.

Lor li se adaugă: Călin Costinaș (Deputy CEO Profi Rom Food), Tiberiu Dănețiu (Director de Marketing Auchan Retail România), Valer Hancaș (Director Comunicare & Corporate Affairs Kaufland România), Andrei Popescu (General Manager Freshful by eMAG), Tomas Chadzivasilis (CEO Sezamo.ro), Claudia Badea (Director Operațional e-commerce cora România), Marek Dolezal (COO Penny România), Albert Davidoglu (CEO Macromex), Mircea Turdean (CEO Farmec SA), Cristi Movilă (Eastern Europe General Manager & EMEA SVP VTEX), Ilie Gageatu (Director Vânzări Mars România), Gabriela Munteanu (Director de Marketing Kandia Dulce) și mulți alții. Lista completă a speakerilor poate fi găsită aici.

Conținut valoros și oportunități de networking la Conferința Progresiv

Cel mai mare eveniment B2B dedicat industriei de retail & FMCG adună, timp de trei zile, cei mai relevanți speakeri locali și internaționali, precum și o audiență fizică de aproximativ 500 de persoane. Ediția cu numărul 21, “Unlock the Future”, are loc în perioada 25-27 mai 2022, la Hotel Internațional Sinaia. AICI găsiți mai multe detalii despre participarea pentru cele trei zile de conferință.

Pe lângă oportunitățile de business și networking cu întreaga industrie de retail & FMCG, Conferința Progresiv este recunoscută pentru conținutul exclusiv și de calitate pe care speakerii îl adresează în cele trei zile de eveniment. Astfel, conceptul din acest an “Unlock the Future” se concentrează asupra pârghiilor de creștere pe care retailerii și producătorii le au în acest an. Pe măsură ce companiile caută să se detașeze de modele de business depășite de cerințele actuale, industria răspunde la unison prin inovație și tehnologie pentru a debloca viitorul. Un lucru este cert: experiențele memorabile de mâine vor necesita soluții inovatoare pentru fiecare nivel al businessului, iar companiile din retail și FMCG vor trebui să facă uz de creativitate și să se reinventeze în permanență. Apare astfel o întrebare pertinentă: ce chei dețin companiile pentru a desluși viitorul?

Conferința Progresiv este un eveniment susținut de: Fuchs Condimente, Klintensiv, Zuzu, Coca-Cola HBC România, VTEX, Freshful by eMAG, Tomra, Gamma & Gamma, Auchan, Ursus Breweries, Lavazza, Maresi Foodbroker, Carrefour, Farmec, Râureni, Hochland, Domeniile Sâmburești, Cris-Tim, Bloemen International, Samsung și Up Advertising.