Astfel, clienții pot efectua comenzi online de la o mare parte dintre restaurantele selectate de Gault&Millau, direct de pe platforma Tazz by eMAG, accesand categoria dedicata Gault&Millau. De asemenea comenzi se pot plasa și pe go-mio.ro, platforma digitală a ghidului gastronomic Gault&Millau, cu livrare prin intermediul Tazz by eMAG.

Acest parteneriat reprezintă totodată un sprijin pentru restaurantele din comunitatea Gault&Millau, care vor beneficia de condiții preferențiale în relația cu Tazz by eMAG și vor fi susținute prin campanii dedicate de comunicare cu ajutorul cărora gastronomia românească va ajunge mai aproape de publicul larg.

„Parteneriatul cu Gault&Millau răspunde ambiției noastre de a oferi utilizatorilor Tazz by eMAG mai mult decât livrare rapidă de mâncare. Odată cu lansarea secțiunii speciale din aplicația Tazz by eMAG dedicată restaurantelor din Ghidul Gault&Millau devenim prima platformă de livrare din România, care, pe lângă rapiditatea în livrare și diversitatea produselor, oferă utilizatorilor produse si experiențe pentru cele mai rafinate gusturi, care se pot comanda direct din aplicația Tazz by eMAG”, a spus Mihai Brenda, CCO Tazz by eMAG.

„Perioada aceasta a fost și pentru noi una de adaptare și învățare, de îndată ce a devenit clar că toate proiectele pentru anul acesta – între care și pregătirea și lansarea ghidurilor de restaurante și de vinuri românești – au devenit imposibil de implementat. Forma în care materializăm acest obiectiv este acum adaptată noii realitați în care creatorii și iubitorii de experiențe gastronomice se vor întâlni de acum și prin servicii de livrare oferite de către Tazz by eMAG”, a spus Raluca Hriţcu, Country Manager Gault&Millau România.

Comunitatea Gault&Millau cuprinde peste 300 de restaurante, majoritatea selectate în ghidul de restaurante Gault&Millau din 2019 lansat pe piața locală, precum și unele cu potențial de a fi selectate în noul ghid în 2021.