Realitatea virtuală (VR) se poate dovedi un instrument de marketing foarte puternic, asigurându-ți o plajă foarte mare de clienți din categoria digital natives. Am aflat de pe entrepreneur.com câteva metode prin care brandurile mari folosesc realitatea virtuală și vezi cum o poți face și tu pentru a da un boost afacerii tale.

Testează înainte de a cumpăra

Înainte de apariția VR, cam singurul lucru pe care un client putea să-l testeze înainte de a-l cumpăra era o mașină. Acum însă, realitatea virtuală poate fi folosită de afaceri din diverse domenii care au ca scop final o vânzare către client. În ziua de azi le poți oferi clienților posibilitatea de a-ți testa produsele chiar din confortul propriei case, fără a mai călca prin vreun magazin. Odată ce au ocazia să vadă dacă ceea ce-și doresc chiar se potrivește, fie că vorbim despre haine sau de mobilier. De altfel, IKEA este una dintre companiile mari care au decis încă de acum doi să lanseze o aplicație de realitate virtuală care să-i ajute pe utilizatori să vadă cum ar arăta diverse obiecte de mobilier în apartamentele lor înainte de a lua decizia de a le cumpăra.

Creează conținut mai atractiv și antrenant

În ziua de azi consumatorii sunt bombardați din toate părțile de conținut. Dacă decizi să folosești realitatea virtuală pentru a aduce un grad de noutate acestui conținut ți-ai putea asigura fidelitatea clienților. Mesajul le-ar atrage atenția, și le-ar stârni interesul, mult mai rapid decât ar face-o metodele tradiționale de promovare.

Creează legături emoționale

Este cunoscut deja faptul că oamenii sunt mai dispuși să cumpere de la companii alături de care au dezvoltat o legătură emoțională. Iar realitatea virtuală poate ajuta brandurile să câștige mult mai rapid simpatia clienților. Prin intermediul VR utilizatorii pot fi mult mai apropiați de brand și de mesajul pe care acesta vrea să-l transmită.