Generația Z, nativii digital, cei care practic s-au născut cu telefonul în mănă și nu-și pot concepe viața fără tehnologie, sunt cei care lucrează pentru a-și plăti studiile universitare, iar jumătate dintre ei au credința că vor ajunge să inventeze lucruri care vor avea un impact semnificativ asupra lumii înconjurătoare.

În plus 41% dintre ei plănuiesc să devină antreprenori. Rezultatele au fost obținute în cadrul unui studiu realizat de OnlineSchoolesCenter.com, citat de entrepreneur.com.

Un alt lucru interesant pe care ar trebui să-l reținem este acela că, în timp ce tinerii millennials (generația Y – cei născuți între 1980 și 2000) lucrează în diferite joburi pentru a face rost de bani, cei din generația Z își doresc să lucreze pentru ei.

Această tendință este în concordanță cu trendurile identificate în antreprenoriat la nivel mondial, unde 74% dintre antreprenori au început afaceri pentru că au urmărit o oportunitate și nu dintr-o necesitate.

Mai multe detalii aflați din infograficul de mai jos.