Recent, hashtag-urile #dogsofinstagram și #catsofinstagram au depășit pragul de 250 de milioane de utilizări, iar cu atât de mult conținut din întreaga lume este greu să ieși în evidență. Cu ajutorul noii tehnologii Sony Animal Eye Auto Focus, utilizatorii își pot fotografia animalele și le pot focaliza perfect, ceea ce înseamnă că prietenii noștri blănoși se vor bucura de toate like-urile pe care le merită.

Pentru a celebra apariția tehnologiei Animal Eye AF pe modelele α6400, α7III și α7RIII, Sony a publicat o listă cu cele mai urmărite cinci animale de companie din Marea Britanie. Printre ei ei se numără un Samoyed zâmbitor, un Pomeranian pufos și un „duet călător” format din Golden Retrieveri.

Cinci dintre cele mai urmărite animale de companie din Europa:

  • @wat.ki (căței – 779.000 de urmăritori)

De asemenea, Sony a făcut echipă cu vedetele Instagram Dolly Pawton (@dolly_pawton) și Dante Duke (@danteduke_thecat) și oferă un ghid pentru a obține fotografiile perfecte cu viitorul tău star de pe Instagram.

De la descoperirea fundalurilor perfecte și până la cum să-ți înveți patrupedul să pozeze, Sony oferă ghidul complet pentru a-ți transforma animalul de companie într-o vedetă online. Fotograful profesionist specializat în portrete de animale Gerrard Gethings, alături de ”influencerii cu blană” Dolly Pawton și Dante the Cat, au împărtășit din secretele lor.

Gerrard Gethings, fotograf specializat în portrete de animale, a declarat: „Fotografierea animalelor este foarte diferită de cea a oamenilor. Trebuie să construiești un mediu în care să poți controla cât mai multe elemente. Ar trebui să fie unul calm și liniștit. Apoi, e important să captezi atenția animalului și să o menții în direcția dorită suficient de mult timp încât să obții cadrul de care ai nevoie.

După ce ai aranjat contextul, uneori ai doar o fracțiune de secundă pentru a capta imaginea, așa că este foarte important să ai camera potrivită. Toate fotografiile de astăzi au fost făcute cu camere Sony, folosind tehologia Animal Eye Auto Focus. Focalizarea e decisivă, iar această funcționalitate determină camera să recunoască automat ochii animalului, menținându-i foarte clar evidențiați, lucru care îmi permite să mă concentrez pe poza perfectă.”

Stella și Lucy („mamele” lui Dolly Pawton) au precizat: „Un pont foarte important este să știi care sunt felurile în care animalul tău de companie este confortabil să pozeze. Când Dolly era mai mică, am observat că îi plăcea foarte mult să stea pe masă, așa că asta a devenit poziția ei emblematică. Atunci când îi facem poze folosim și jucăria ei preferată, pe care o are de ani de zile. Orice s-ar întâmpla în jur, rămâne cu ochii pe ea. Nu știu ce am face dacă am pierde-o.

Dacă vrei să faci câteva fotografii, menținerea interesului este esențială. Am devenit foarte creative din acest punct de vedere și uneori ajungem să scoatem tot felul de sunete pentru a-i păstra atenția lui Dolly – iar trecătorii se uită deseori ciudat la noi. La final, Dolly e întotdeauna răsplătită cu gustările ei favorite.”

Karen Duque, „mama” lui Dante the Cat a adăugat: „În ceea ce privește pisicile, secretul e să le faci să se simtă confortabil. Dante este foarte relaxat, dar de fiecare dată când stabilim o ședință foto cu el ne luăm suficient timp să ne asigurăm că este familiarizat cu împrejurimile. Se plimbă, se gudură pe lângă lucruri și le miroase, apoi este gata pentru un prim-plan.”

Stella și Lucy („mamele” lui Dolly Pawton) au oferit și o listă de elemente-cheie la care oamenii să se gândească atunci când încearcă să-și promoveze animalele pe Instagram:

  • Celebrează-le personalitatea unică

Drăguțe, obraznice, stângace, aventuroase, animalele noastre au propriul lor caracter. Cu toții știm cât sunt de speciale, așa că trebuie să celebrăm ceea ce le scoate în evidență și să le spunem povestea. Dolly are un simț al modei dezvoltat și este pasionată de activism, deci tot ceea ce postăm pe contul ei are legătură cu asta.

  • Alege cu grijă vestimentația

Creează un look distinctiv care să facă diferența. Fie că vorbim despre haine elaborate, accesorii la modă sau conținut tematic de sărbători (costum de dovleac ori căciuli de Moș Crăciun), tuturor le place o schimbare de paradigmă. Pe de altă parte, dacă acesta nu este stilul animalului tău, fii sincer. Tot secretul e să rămâi autentic.

  • Pregătește decorul

Instagram este o platformă bazată pe elementul vizual, așa că e esențial să construiești o imagine care atrage atenția și un conținut care să te facă să-ți oprești degetul în dreptul butonului cu inimioară. Recuzita, fundalul, lumina bună și o imagine focalizată corect sunt esențiale pentru conturarea caracterului animalului tău de companie și pentru fotografii care să-i facă pe utilizatori să interacționeze cu ceea ce postezi.

Chiar vorbim de prânzul la o cafenea, un pahar la un anume bar, plimbările pe coastă sau cuibăritul pe canapea, acasă - alege decoruri variate care aduc ceva nou, dar care să fie compatibile cu personalitatea patrupedului tău.

  • Fotografiază din unghiul potrivit

Optează pentru cel mai bun unghi, cel care evidențiază personalitatea animalului tău, dar și orice fel de trăsături fizice distinctive. Cu cât lucrați mai mult împreună, cu atât vei descoperi postura care îl avantajează cel mai tare, fie că este vorba despre o poziție de putere care să transmită încredere, fie că alegi să surprinzi mângâiatul pe burtă, ce îi arată latura jucăușă. Gustările vor fi, cu siguranță, aliatele tale la acest capitol!

  • Concentrează-te pe calitate

Folosește cel mai bun echipament pentru a capta imagini clare ce scot în evidență fiecare centimetru din personalitatea strălucitoare a animalului tău. Noua funcție Animal Eye Auto Focus, implementată pe camerele Sony, te va ajuta să surprinzi cele mai bune fotografii cu prietenul tău patruped, accentuând detaliile fine și trecând bariera ecranului. Se spune că ochii sunt „fereastra sufletului”, iar cel mai recent update Sony îți va permite să obții imagini uimitoare, precise și clare cu acei „ochi de cățeluș” care cu siguranță îi vor opri pe oameni din scrolling, ca să îi admire.

  • Atenție la descrierea fotografiei

La rândul său, descrierea atașată fotografiei te poate ajuta să aduci la viață personalitatea și povestea animalului tău, oferindu-le fanilor „o călătorie” în gândurile lor. Tonurile spirituale, amuzante sau sarcastice sunt foarte populare, bineînțeles în funcție de fiecare patruped. Adaugă postărilor tale și hashtag-uri în tendințe pentru a te asigura că „blănosul” beneficiază de toată expunerea pe care o merită.

  • Fii consecvent

Păstrează același registru tot timpul, atât în ceea ce privește partea de imagine, cât și referitor la textele pe care le scrii, pentru a contura o identitate puternică pe care oamenii să o poată recunoaște cu ușurință. De asemea, fii consecvent și cu ritmul postărilor și oferă-le fanilor update-uri frecvente pentru a le menține atenția.

Pierrick Masson, Product Manager al diviziei de camere cu obiective interschimbabile din cadrul Sony Europe, a declarat: „Pe măsură ce tot mai mulți oameni își fotografiază animalele de companie și postează imaginile în social media, devine mai importantă ca oricând puterea camerei de a captura imagini expresive și detaliate. Noua tehnologie Sony Animal Eye Auto Focus, implementată pe A6400, A7III și A7RIII, îți permite să îți concentrezi atenția asupra reacțiilor animalului tău și asupra încadrării, lăsând camera să facă restul pentru tine. Tot ce trebuie să faci acum este să realizezi fotografia câștigătoare.”

Sony vrea să vadă cum arată portretele animăluțului tău. Dacă ai un Sony Alpha, ai acum ocazia să câștigi o camera mirrorless Sony A7RIII, participând la competiția de portrete Instagram Animal. Te poți înscrie până pe 19 iulie 2019, iar mai multe informații sunt disponibile aici.