Conform rezultatelor studiului realizat de Clutch, antreprenorii cu o prezență în online trebuie să construiască {{site[39]}}-uri care să ofere o experiență (UX) excelentă, pentru a se asigura că publicul se întoarce pe site. Kelsey McKeon, cel care a scris raportul, spune că oamenii petrec mai puțin timp în online, iar asta obligă companiile să dezvolte site-uri care țin cont de preferințele consumatorilor și ceea ce găsesc ei a fi cel mai util.

„O navigare ușoară ar trebui să fie prioritatea companiilor atunci când lucrează la un nou {{design[44]}}. Prin adăugarea unor bare de instrumente și meniuri de navigare simple, companiile pot o crea o experință de utilizator intuitivă. De asemenea, companiile trebuie să încorporeze un amestec între tendințe și elemente de design mereu actuale, pentru un design pe care oamenii să îl considere modern”, explică McKeon.

Cei de la Clutch au întrebat peste 600 de oameni care sunt cele importante caracteristici ale unui {{site[39]}}. Pentru 94% dintre ei navigarea rapidă este cel mai util aspect, aceasta ajutângu-i pe utilizatori să găsească mai rapid ceea ce caută. Apoi, 91% au menționat descrierile de produse și servicii, și tot atâția au spus că vor să vadă imagini cu produsele și serviciile oferite. În același timp, un {{design[44]}} frumos este important pentru 83% dintre cei chestionați.

Puteți citi aici rezultatele complete ale studiului.