Născută și crescută în timpul pandemiei, Curiera este un exemplu de startup românesc care a știut să se poziționeze corect în piață și să obțină rezultate care să o propulseze pe piața companiilor de curierat la nivel național.

Cu resurse și eforturi foarte mari, Curiera și-a crescut cifra de afaceri de la 1.300.000 lei în 2020, la peste 6 mil. în 2021, a ajuns, în prezent, la un număr de 2030 clienți (comparativ cu 27 în 2020), a expediat 372.000 de colete, de trei ori mai mult față de anul 2020 și a rambursat, în total, 65 mil. lei lei către clienți.

Anul trecut, în august, compania a lansat, în premieră pe piața de curierat din România, serviciul ”bani instant” care are ca scop susținerea clienților companiei când au nevie de cash flow, iar expeditorul își poate primi banii din ramburs în doar câteva ore de la livrarea coletului.

La nivel de investiții, Curiera s-a concentrat anul trecut pe extinderea echipei și traininguri pentru angajați, dar și pe eficientizarea proceselor de vânzări prin automatizare. Per total, în 2021, au fost alocate fonduri de 70.000 de euro pentru susținerea serviciului de „bani instant”, 30.000 de euro în softul de facturare și CRM, 60.000 de euro în achiziția a 5 mașini pentru angajați și echipamente electronice și tehnice, 10.000 de euro în traininguri și teambuildinguri și 20.000 de euro în campanii de CSR și acțiuni umanitare. Toate aceste investiții vor continua, într-un procent și mai crescut, și în 2022.

”Curiera este un business tânăr care se adresează, în primul rând, companiilor mici dar și comercianților, care nu au o putere de negociere suficient de mare pentru a obține o ofertă avantajoasă direct de la furnizorii de servicii de curierat și care au nevoie de suport în activitatea de logistică. Chiar dacă suntem de puțin timp pe o piață destul de competitivă, vrem să ne diferențiem de jucătorii existenți prin soluții și idei noi care să pună la dispoziția clienților noștri oferte avantajoase, utile și personalizate după nevoile lor. Am intrat optimiști în 2022 și ne propunem o creștere a cifrei de afaceri cu 75%, precum și diversificarea serviciilor către clienți. De asemenea, dorim să continuăm implicarea socială și să susținem persoanele defavorizate și care au nevoie de sprijin”, declară Silvia Duță, General Manager.