JediSEO School, prima școală de SEO din România, anunță începerea, din luna iunie a acestui an, a unei noi serii de cursuri, în cadrul cărora cei care se înscriu au posibilitatea să învețe cele mai noi tehnici SEO, adaptate noului algoritm de căutare de la Google.

Prima ediție a cursurilor JediSEO School a pus la dispoziție 12 locuri, dar au fost acceptați 13 cursanți din totalul celor care s-au înscris.

La cea de-a doua ediție s-a decis păstrarea numărului de 12 locuri, prin urmare cei care sunt interesați de cursuri sunt invitați să se înscrie rapid pentru a beneficia de cursurile care vor începe pe 3 iunie.

Ovidiu Joița, iAgency: „Să lăsăm specialiștii să se ocupe de marketingul online”

Cursanții din a doua promoție vor avea șansa să învețe noile tehnici privind optimizarea pentru motorul de căutare de la Google, care a introdus un nou sistem de poziționare în rezultatele căutărilor și care au adus un impact major în topul celor mai vizibile site-uri și branduri.

Ce vor învăța cursanții la JediSEO School

Cursurile vor începe pe 3 iunie, așa că iAgency le recomandă celor interesați să se înscrie cât mai repede pentru a participa la primul curs al celei de-a doua ediții. În primele două zile de curs vor fi prezentate infrastructura Google, modulele de curs și cum a evoluat optimizarea pentru motoarele de căutare, ce este nou și relevant în prezent, iar în zilele următoare vor fi asimilate informații prețioase despre Optimizare On-Page, linkbuilding, valoarea brandului în online și așa mai departe.

”Cursanții vor învăța care sunt acțiunile necesare pentru ca un site să ajungă în poziții de top în Google, cel mai important motor de căutare în România. De la mine au tot suportul. Vreau să transmit mai departe cunoștințele și experiența mea acumulată în ultimii 15 ani. Îmi doresc ca această piață de SEO să crească și la noi, îmi doresc ca «lupta» concurențială să se dea prin strategii de comunicare și branding și nu prin cunoștințe de bază, cum se întâmplă acum”, subliniază fondatorul JediSEO School.

Cursul este structurat pe 4 direcții sau teme fundamentale pentru optimizarea SEO:

1) Optimizare On-Page – Clasic SEO

2) Comunicare Off-Page și linkbuilding – Clasic SEO

3) Indicatorii de User Experience – New SEO Marketing

4) Valoarea brandului în online - brand awareness – New SEO Marketing