Printre obiectivele noului manager se numără creșterea cotei de piață, consolidarea poziției de lider pe segmentul premium B2B, creșterea profitabilității, extinderea activității în cele mai mari orașe din țară precum și atragerea unor surse de finanțare pentru susținerea obiectivelor.

Extindere în patru orașe până la finalul lui 2022

În prezent, BlackCab, o companie fondată în 2011, oferă servicii în București, Timișoara, Cluj și Constanța, iar noul country manager vizează extinderea serviciilor în 4 noi orașe până la finalul anului în curs.

“Ne dorim ca până la finalul anului să acoperim cele mai mari opt orașe din punctul de vedere al populației. O provocare este și creșterea prețului la combustibil, de aceea ne pregătim ca la finalul lui 2023 o parte semnificativă din flotă să fie complet electrică”, a declarat Dan Boabeș, country manager BlackCab.

“Îmi doresc ca BlackCab să fie perceput ca un serviciu de calitate în ridesharing. În ultimii ani, do-meniul ridesharingului a cunoscut o degradare accelerată a calității serviciilor și vom face tot posi-bilul ca acest efect să nu se regăsească și la noi, la BlackCab. Cred că o relație corectă cu șoferii precum și oferirea unor servicii de încredere și sigure către clientți finali pot asigura un echilibru corect și stabil”, a adăugat Dan Boabeș.

Profilul clienților BlackCab este format atât din companii (cei mai mulți dintre directorii executivi ai celor mai mari 500 companii din România folosesc serviciile BlackCab) cât și din persoane fizice care doresc acces periodic la servicii de transport de calitate.

De-a lungul anilor, Dan Boabeș (48 de ani) a fondat companii precum SimPlus - un agregator de plăți prin intermediul telefonului mobil, CityLink - furnizor de servicii de car sharing sau proiectul de sănătate mintală și well-being 4mind.ro.