Asociația este o organizație non-guvernamentală care ajută anual sute de copii cu afecțiuni cardiace din România să fie diagnosticați, tratați și vindecați, în ţară, sau în străinătate.

Campania a fost lansată pe data de 11 februarie, pe pagina de Facebook a Bolt România, și se va încheia pe data de 14 februarie, la ora 12.00. Fanii paginii de Facebook Bolt sunt rugați să lase un comentariu cu o inimă verde, care se va transforma într-un euro donat către Asociația Inima Copiilor. Spre exemplu, 1.500 de inimi vor însemna 1.500 de euro.

De asemenea, utilizatorii noi ai aplicației vor beneficia de un discount de 10 lei la prima cursă efectuată, dacă vor folosi codul campaniei: DALOVECUBOLT.

“Anul acesta, am decis să avem o abordare diferită pentru campania de Valentine’s Day”, a spus Andreea Magraon, Marketing Manager Bolt România. “Având în vedere că această sărbătoare este despre iubire și cadouri din inimă, noi am ales să facem, cu ajutorul şi implicarea utilizatorilor aplicaţiei noastre, o donaţie către o asociație recunoscută pentru faptul că ajută copiii cu afecțiuni cardiace.”

Bolt, cunoscută anterior ca Taxify, este una dintre cele mai mari platforme de transport de pe piața europeană de profil. Înființată de Markus Villig, Bolt a fost lansată în 2013. Este una dintre platformele de transport care cresc cel mai repede în Europa și Africa, având printre investitori companii precum Daimler, Didi Chuxing, Korelya Capital, dar și pe Taavet Hinrikus, co-fondator al TransferWise.

Bolt are peste 30 de milioane de utilizatori înregistrați în peste 35 de țări din lume. Platforma Bolt este activă în Bucureşti, Cluj Napoca şi Timişoara.