Agregratorul de oferte de produse home&deco vizează o creștere de până la 100% anul acesta, pe fondul investițiilor în platforma locală.

Reprezentanții BIANO afirmă că văd un potențial de evoluție a segmentului de cumpărături online de mobilă și accesorii de peste 25% anul acesta în România, comparativ cu 2019.

Motorul de căutare online de mobilă și accesorii www.biano.ro reunește până în acest moment ofertele a 75 de magazine home & deco care oferă și posibilitatea de plasare online a comenzilor, printre care SensoDays, Bonami, Home Philosophy, E4home.

În perioada 2018-2019, în România, BIANO a reprezentat una dintre principalele surse de clienți noi și de comenzi plasate de pe dispozitive mobile cu precădere pentru acești parteneri, cele mai vizitate secțiuni fiind cele de Mobilier și Decorațiuni, cât și colecțiile de designer BIANO, disponibile exclusiv online. La nivel de produse, vizitatorii români caută preponderent produse în stil modern și scandinav, de culoare alb și gri, din lemn și tapițerie din material textil de calitate.

“70% din cifra de afaceri din verticala Home&Deco aparține înca offline-ului, dar și piața online este în continuă creștere. Online-ul crește semnificativ odată cu ofertele de mobilă și decorațiuni accesibile, care au termen de livrare scurt. Utilizatorul caută retaileri care, pe lângă bunurile de calitate, oferă și servicii de calitate, precum transport propriu de mobilă, montare/asamblare mobilă sau posibilitatea de înlocuire a produselor necorespunzătoare într-un timp relativ scurt”, spune Michal Tvrznik, COO și cofondator BIANO.

BIANO, venituri de peste 50 de milioane de euro în 2019

Lansat pentru prima oară în Cehia, în 2015, BIANO s-a extins în patru alte țări pe parcursul a cinci ani, respectiv România, Slovacia, Olanda și Brazilia. În 2019, BIANO a generat venituri pentru cei peste 1.200 de parteneri locali și internaționali de peste 50 de milioane de euro, având peste 4 milioane de produse home & deco listate.

Pentru 2020, compania vizează la nivel local lărgirea comunității de cumpărători home & deco online, simplificarea pentru utilizatori a procesului de selectare a produselor de mobilă, prin intermediul funcțiilor inteligente și indicarea noilor tendințe internaționale, cum ar fi trendul de mobilă eco-friendly, prin sugestii aplicate despre cum acestea pot fi implementate în căminele românilor.