”Criza ne-a făcut să trecem rapid de la servicii complexe de marketing, consultanță și campanii desfășurate în toate mediile, care acum renasc timid, precum Online, TV, radio, outdoor, la comerțul electronic și la dego.ro, o platformă axată pe vânzarea de produse de creativitate, pentru segmentul de vârstă 8 – 80 de ani. Ceea ce a început inițial ca o joacă s-a transformat rapid într-un business. Urmează integrări importante cu platforme de tip marketplace, suntem în căutarea unui nou sediu și am început procesele de recrutare de personal”, spune Elvis Floroiu, unul dintre inițiatori.

Fondatorii dego.ro – the hobby society au lansat magazinul online pe data de 16 mai și mizează pe dorința românilor de a-și dezvolta sau a descoperi latura creativă și relaxarea în pandemie.

”Pe 22 aprilie am zis “hai s-o facem”, iar pe 16 mai am început să vindem. Între datele astea s-au plasat primele comenzi la furnizori și au fost livrate”, ne-au spus Elvis și Dan, precizând faptul că au ales platforma românească Gomag pentru realizarea magazinului, lucru care le-a ușurat munca de implementare, partea de grafică pentru site fiind realizată chiar de ei.

Magazinul online dego.ro – the hobby society, o investiție realizată în perioada stării de urgență, aduce alternative plăcute pentru petrecerea timpului în casă, indiferent de vârstă și aptitudini. Platforma conține zeci de variante de picturi pe numere, picturi 3D sau diamond painting, puzzle-uri 3D din lemn și hârtie care se realizează manual, după instrucțiuni.

În total, în acest moment sunt circa 120 de produse în portofoliul site-ului.

Adaptată situației prin care trecem, platforma a venit din start cu câteva avantaje pentru clienți: durată de expediere redusă, de numai câteva ore, plata online și în rate, până la șase, fără dobândă, prin carduri de credit emise de cinci bănci.

După cum precizează cei doi fondatori ai dego.ro, pentru că răspunsul clienților a fost unul destul de accelerat, multe produse din portofoliu au început deja să primească termene de livrare de 5-6 zile. Însă clienții nu se arată deranjați de acest lucru, spun cei doi antreprenori.

Totodată, printre cele mai populare produse vândute prin Dego se află picturile pe numere.

“Prima săptămână a acestei noi linii de business, Dego, pe care am deschis-o în cadrul Neagenția, ne-a adus comenzi de cinci ori mai mari față de așteptări, dorința oamenilor de a realiza o activitate creativă și relaxantă în izolare, de a se bucura, fiind evidentă. Starea de alertă, care a urmat, a crescut constant vânzările. Cu toate acestea, avantajul major al Dego.ro îl constituie însă recurența acestui segment important de clienți, care apreciază produsele de calitate și prețurile competitive ”, precizează Dan Dumitru, investitor in dego.ro.

Cei doi estimează o cifră de afaceri de 200.000 de euro în 2020, prin diversificarea constantă a produselor de pe platformă și extinderea la nivel național a ariei de livrări.

În acest moment cei doi fondatori ai magazinului online dedicat hobby-urilor creative lucrează doar cu furnizori din Europa, ”pentru viteză”.

”Testăm mult și avem nevoie de livrări rapide din partea lor”, spun Elvis și Dan, menționând faptul că nu colaborează cu producători români, dar sunt deschiși la orice oportunități pot apărea.

În paralel cu noua investiție în Dego.ro, Elvis Floroiu și Dan Dumitru realizează prin Neagenția – marketing online și consultanță, campanii de “marketing neaoș”, pornind de la cele online la cele clasice, pentru toate domeniile și în special în turism, domeniul în care s-au consacrat.