În raportul „IDC Innovators: Worldwide Conversational Artificial Intelligence 2021”, publicat la sfârșitul lunii octombrie, au fost incluse cinci companii ce oferă soluții de inteligență artificială menite să ajute companiile să dezvolte și să implementeze aplicații business bazate pe tehnologii conversaționale. Acestea răspund nevoii tot mai mari a organizațiilor de a le oferi angajaților și clienților experiențe de utilizare excelente și interacțiuni intuitive prin intermediul interfețelor conversaționale care folosesc în mod natural limbajul.

„Inteligența Artificială Conversațională este din ce în ce mai des utilizată și ajută companiile din diverse industrii să își extindă operațiunile și să ofere opțiuni de self-service clienților și angajaților”, a declarat Hayley Sutherland, analist senior de cercetare Conversational AI and Intelligent Knowledge Discovery în cadrul IDC. „DRUID are un model de afaceri inovator pentru AI-ul său conversațional, concentrându-se pe integrări profunde și parteneriate cu furnizorii de automatizări și aplicații enterprise.”

Andreea Pleșea, Chief Revenue Officer DRUID, a declarat: „Raportul IDC, care ne poziționează ca fiind una dintre cele mai inovatoare companii de AI conversațional, vine să confirme viabilitatea modelului nostru de business și ne dă încredere să ne continuăm planurile ambițioase de expansiune pe piețe din toată lumea. Vom continua să dezvoltăm tehnologia noastră proprietară pentru a le oferi companiilor soluții personalizabile și eficiente de aplicații de business bazate pe tehnologii conversaționale.”

În prezent, DRUID are parteneriate cu peste 100 companii din toată lumea și facilitează aproximativ 21 de milioane de interacțiuni în fiecare lună, înregistrând o creștere de 5 ori a veniturilor lunare recurente față de anul precedent. DRUID a pivotat în 2021 strategia de poziţionare, părăsind mediul aglomerat al asistenților virtuali pentru a defini un segment complet nou, revoluţionar, de aplicații de business automatizate conversațional prin roboți UiPath.

Ca urmare a presiunilor concurențiale și economice, împreună cu progresele în domeniul tehnologiilor de inteligență artificială conversațională, cum ar fi procesarea limbajului natural (NLP), recunoașterea vorbirii și analiza vorbirii, inteligența artificială conversațională este din ce în ce mai utilizată și ajută organizațiile din diverse sectoare să își extindă operațiunile și să ofere opțiuni de autoservire clienților și angajaților.

Rapoartele IDC Innovators evidențiază furnizori cu venituri anuale mai mici de 100 milioane USD care au demonstrat un model de afaceri revoluționar și o nouă tehnologie inovatoare.