Tehnologia conversațională va fi folosită de companii care operează în domeniul financiar, al asigurărilor, al sănătății, al industriei și al serviciilor.
Datorită conectorului nativ cu UiPath, DRUID completează roboții RPA asistați sau neasistați de operatori umani cu abilități conversaționale unice, adăugând servicii cognitive superioare și simplificând automatizarea activităților prin comenzi date într-un limbaj natural și simplu.
Interacțiunile digitale pot fi susținute pe diferite canale, într-o manieră intuitivă și fără întreruperi, ce asigură economii financiare și de timp.
Fondată în 2000, Growtec este recunoscută ca fiind unul dintre cei mai importanți jucători brazilieni în domeniul RPA și automatizării afacerilor.
Compania va beneficia de tehnologia fără cod dezvoltată de DRUID pentru a aduce abilități de AI conversațional unice, precum și pentru a asigura un timp mult mai redus de implementare pentru clienții săi.
”Unindu-ne forțele cu DRUID, vom reuși să extindem diversitatea și complexitatea soluțiilor conversaționale pe care le putem oferi clienților noștri, ajutându-ne să facem trecerea către următorul nivel de customer experience. Transformarea digitală și automatizarea inteligentă sunt esențiale pentru abordarea noastră centrată pe clienți, astfel încât suntem încrezători că acest parteneriat va face diferența în modul în care ne ajutăm clienții să își îmbunătățească procesele interne și externe, să fie mai agili și mai rapizi”, a declarat Francisco Benzi, CEO Growtec.
”Suntem încântați de această oportunitate de a ne extinde și mai mult prezența în America Latină pentru a contribui la adoptarea accelerată și utilizarea soluțiilor de AI conversațional. Asistenții noștri virtuali inteligenți vor face o diferență palpabilă într-o varietate de sectoare importante de activitate, oferind atât îmbunătățiri pe termen scurt, cât și valoare pe termen lung pentru companiile braziliene”, a adăugat Simona Hurjui, Alliances and Channels Partner Enablement Lead la DRUID.