În cadrul campaniei ”Aruncă un ochi. Rămâi pentru experiență”, desfășurată de Danone în parteneriat cu Mega Image, consumatorii au ocazia să vadă întreg procesul de producție al iaurtului Danone chiar în supermarketuri. De la preluarea laptelui de la fermă și până în momentul în care iaurturile sunt transportate către magazine - întreg parcursul poate fi urmărit prin intermediul unor ochelari de realitate virtuală, la raft, în câteva zeci de magazine Mega Image din București.

Noi am dat o fugă până într-un magazin săptămâna trecută și am văzut imagini spectaculoase filmate cu o dronă, modul în care sunt hrănite și mulse vacile, modul în care este fabricat și ambalat iaurtul.

Dacă nu ai cum să ajungi în magazine (lista completă e disponibilă mai jos), poți vizualiza clipul 360 pe platforma www.drumuliaurtului.ro, pe telefon sau pe PC.

Și, pentru că ziceam la început că această campanie te poate purta și fizic pe Drumul Iaurtului, merită menționat faptul că, până 24 iunie, orice produs Danone achiziționat de la orice Mega Image din țară te poate face câștigătorul uneia dintre cele 45 de excursii de patru persoane la una dintre fermele partenere Danone din România. Tot ce trebuie să faci este să înscrii datele de pe bonul fiscal pe www.drumuliaurtului.ro și intri în tragerea la sorți. Vei avea ocazia să vezi cu ochii tăi de unde vine laptele folosit din care este obținut micul tău dejun.

Pe lângă aceste experiențe, mai poți câștiga și una dintre cele 100 de genți termoizolante cu produse Danone.

Programul activărilor VR de săptămâna aceasta este următorul: