Investiția se va derula pe o perioadă de patru ani și va facilita deschiderea de noi laboratoare de cercetare în sfera produselor de beauty și dezvoltarea a 20 de noi produse.

În urmă cu șase ani, compania a revoluționat îngrijirea părului prin lansarea uscătorului de păr Dyson Supersonic – un aparat care utilizează un flux de aer rapid, controlat și tehnologia de control inteligent al căldurii pentru a usca rapid părul, menținându-l în același timp puternic și sănătos.

De atunci, Dyson a dezvoltat o gamă de instrumente de styling concepute pentru a oferi stiluri de coafare pentru toate tipurile de păr, limitând expunerea la daunele provocate de căldura extremă.

Performanța instrumentelor de styling Dyson este rezultatul unui deceniu de cercetare – de la structura părului până la dinamica fluxului de aer – înțelegând în același timp efectul daunelor termice, mecanice și chimice asupra părului.

Dyson are operațiuni de inginerie, cercetare, dezvoltare, producție și testare în Singapore, Marea Britanie, Malaezia, Mexic, China și Filipine.

Compania, care a fost înființată în 1993, are un sediu global în Singapore și două campusuri tehnologice în Marea Britanie, care se întind pe o suprafață de peste 800 de acri în Malmesbury și Hullavington.

Din 1993, Dyson a investit peste 1 miliard de lire sterline în birourile și laboratoarele sale din Wiltshire, care găzduiesc cercetarea, proiectarea și dezvoltarea viitoarei tehnologii Dyson. Dyson este deținută de familie și are peste 14.000 de angajați la nivel global, inclusiv o echipă de 6.000 de ingineri.

Compania vinde produse în 84 de piețe, în peste 260 de magazine Dyson Demo, dintre care un număr de 40 vor fi în total deschise până la finalul anului 2022, inclusiv un nou magazin Dyson Virtual Reality Demo