Compania are deschise, de asemenea, peste 20 de posturi și continuă angajările exclusiv online. Posturile disponibile sunt pentru analiști anti-fraudă, programatori, administratori de baze de date, contabili sau specialiști HR.

Compania va efectua nu numai toate interviurile exclusiv online, dar și întreg procesul de angajare și training, iar noii angajați vor lucra momentan de acasă, la fel ca întreaga echipă.

“Tehnologia este esențială în această perioadă când distanțarea socială este obligatorie, iar comerțul digital este un domeniu foarte solicitat la nivel global. Clienții noștri au nevoie să fim 100% disponibili, iar echipa 2Checkout este în acest moment la turație maximă”, explică Mădălina Teodorescu, VP Resurse Umane la 2Checkout.

Pentru a proteja angajații, 2Checkout a pus la punct în timp record proceduri noi pentru sistemul work-from-home astfel încât, din 17 martie, tot personalul lucrează de la distanță.

“Și înainte de situația generată de pandemia COVID-19, angajații puteau lucra de acasă o zi pe săptămână. Am fost mereu deschiși la acest sistem de lucru la distanță. Acum însă, am reușit ca în doar câteva zile să punem la punct sisteme, proceduri și fluxuri de comunicare noi care să permită migrarea online pentru 100% din timp. Deși mediul de lucru s-a schimbat semnificativ, am constatat că productivitatea a crescut ușor la nivelul întregii echipe, ceea ce ne face să evaluăm foarte serios în ce măsură putem extinde acest sistem de lucru de la distanță și pentru ce specializări în perioada post-pandemie”, adaugă Mădălina Teodorescu.

În prezent, 2Checkout are o echipă formată din peste 400 de profesioniști la nivel global, dintre care peste 350 în hub-ul tehnologic și de servicii clienți situat la București.

2Checkout este o platformă completă de monetizare pentru companii ce acționează la nivel global, care le ajută pe acestea să își mărească vânzările pe multiple canale și să își crească cota de piață.

2Checkout simplifică pentru clienții săi comerțul online global, oferind funcționalități pentru plățile online, administrarea și facturarea abonamentelor (subscripțiilor), instrumente de marketing, managementul riscului și compliance, permițându-le acestora să se concentreze pe inovarea produselor și livrarea de experiențe excepționale cumpărătorilor.