În cazul în care un client plasează o comandă care conține produse de la mai mulți selleri, această taxă se va aplica pentru fiecare seller în parte. Serviciul rămâne gratuit pentru clienții care au un abonament Genius, pentru produsele cu marcajul Genius.

„Oamenii caută soluții cât mai simple, care să le ofere flexibilitate în organizarea timpului, iar cu ajutorul tehnologiei, livrarea la locker reușește acest lucru, dovadă fiind adopția foarte rapidă a acestei metode de către clienți, deoarece astăzi, una din două comenzi plasate pe eMAG este livrată la easybox. Mai mult, oferirea acestui serviciu de către eMAG și pentru comenzile plasate la selleri vine și cu economii la bugetele clienților, care acum vor achita o taxă de livrare, în medie, cu 25% mai mică pentru fiecare comandă pe care o efectuează în Marketplace”, a declarat Stejara Pircan, Senior VP eMAG.

În ultimii ani, datorită evoluției accelerate a ecommerce, eMAG a investit în soluții menite să îmbunătățească experiența de shopping a clienților și să răspundă nevoii acestora de a câștiga timp liber pentru lucrurile importante din viața lor.

Astfel, serviciul easybox, dezvoltat de către Sameday, care permite ridicarea și returul comenzii oricând, din proximitatea casei sau a biroului, a fost extins în toată țara, ajungând la 2.700 de unități. Dată fiind preferința tot mai accentuată a oamenilor pentru livrarea la locker, eMAG are în vedere extinderea acestui tip de serviciu și către rețelele altor curieri.

Totodată serviciul Genius cu livrare rapidă și transport gratuit la easybox a ajuns la peste 340.000 de clienți activi, care economisesc aproape patru zile din an, pe care altfel le-ar consuma în magazine sau pe drum către centrele comerciale.