Acest articol a fost publicat prima oară în rubrica „Nota redacției” din newsletter-ul start-up.ro din data de 6 octombrie 2022. Abonează-te aici.


Din seria, „eu de ce nu m-am gândit la asta”, un startup vinde apă în cutii de bere și acum se apropie de statutul de unicorn. Liquid Death a obținut o nouă rundă de finanțare, ceea ce a dus evaluarea sa la 700 de milioane de dolari.

Nu mi-ar fi trecut niciodată prin minte că ai mai putea inova sau schimba ceva în domeniul vânzării de apă îmbuteliată. Uite că cineva s-a gândit să pună apa în cutii de bere și de la lansarea sa în 2019, brandul a avut o creștere explozivă datorită marketingului și a ambalajului unic, iar acum Liquid Death prognozează că va avea venituri de 130 de milioane de dolari în acest an, de trei ori mai mult decât anul trecut.

Nu e ca și cum apa lor este mult mai bună ca a altora, însă felul în care au vândut-o a fost unic și a prins la public.

Așadar, provocarea mea pentru tine astăzi este să petreci 10 minute și să te gândești cum ai putea inova businessul tău, cum ai putea aduce ceva nou pe piață și cum ai putea schimba ceva chiar și într-un domeniu consacrat precum cel al apei îmbuteliate, unde calea către succes poate nu este ușor vizibilă.

Așteptăm ideile de business pe adresa redacției și poate în câțiva ani vă scriem povestea și cum a început chiar cu un mail ajuns în inbox de la start-up.ro