Știm că multe startup-uri din România au capacități tehnice foarte bune, dar le lipsesc cunoștințele de promovare și modul în care pot să facă marketing de calitate. Din acest motiv, inițiativele prin care pot fi ajutate aceste startup-uri sunt binevenite.

High Contrast lucrează cu mai multe startup-uri deja din România, printre care Frisbo, Mirro sau Dora. Pe ExtraDay.ro, agenția a anunțat că timp de două ore vor face o analiză a brandului unui startup, vor analiza prezența digitală și vor veni cu o serie de idei de campanii pentru a putea să-ți duci startup-ul la un alt nivel.

Campania de pe extraday.ro durează de pe 5 februarie până pe 19 februarie. Te poți înscrie direct aici ca să profiți de pe urma ofertei. Cei de la High Contrast vor sorta proiectele câștigătoare între 20 și 25 februarie și vor anunța cele cinci business-uri câștigătoare. Ulterior vor discuta cu cei selectați pentru a putea să vină cu o serie de idei de promovare.

Ce trebuie să faci? Înscrie-te și povestește-le celor de la High Contrast de ce ai nevoie de ajutorul lor pentru promovare. Cât mai în detaliu ar fi cât mai bine, ca să poți să obții ora lor liberă unde pot munci pentru tine.

Agenția are experiență în colaborarea cu startup-uri precum Frisbo - platforma de e-fulfillment evaluată la 6 milioane de euro, Mirro - produs Zitec de team management, Dora - un robot de recrutare prin Social Media ce schimbă complet procesul de recrutare, Sonik Pocket - startup din Scoția ce învață copiii cum să-și gestioneze bugetul, Mingo - platformă de practică și joacă pentru studenți sau MUSHIN, aplicație de music discovery.