Până la sfârșitul lui 2019, GLAMI.ro a adus venituri de peste 160 de milioane de lei partenerilor de pe piața locală, potențate și de vânzările din perioada sărbătorilor de iarnă 2019, cu 60% mai mari față de 2018.

GLAMI are la acest moment peste 250 de parteneri activi înregistrați pe platformă și peste un milion de produse listate, de la 25 de magazine partenere la data lansării, în iunie 2017, creșterea la nivel de număr de parteneri fiind de 80% de la an la an.

Rezultatele vin ca urmare a funcționalităților noi implementate, inclusiv cele de pe parcursul lui 2019, la nivelul platformei GLAMI.ro, printre care căutarea folosind imagini, cea care a dus la rezultate peste așteptări în ceea ce privește traficul antrenat către parteneri.

În plus, până la sfârșitul primului trimestru al acestui an, va fi dată spre folosință utilizatorilor și funcția GLAMI reviews, iar update-uri la nivelul platformei, precum video-uri de prezentare în stil augmented reality (AR), pe lângă tool-urile de inteligență artificială (AI) deja utilizate, sunt luate în calcul de echipa de dezvoltatori.

GLAMI a fost premiat în cadrul ceremoniei Deloitte's Technology Fast 50 2019. Între 2015 și 2018, GLAMI a înregistrat o creștere a veniturilor de 820%.

Companiile trebuie să îndeplinească o serie de criterii care ar trebui considerate adecvate pentru clasamentul principal Fast 50, respectiv să aibă un venit operațional de cel puțin 50.000 € pe an (2015, 2016, 2017) și de cel puțin 100.000 € (2018), să dețină tehnologii proprii vândute clienților și sediul central într-o țară din Europa Centrală.