Rețeaua socială a început să testeze secțiunea de News în SUA pe aplicația mobilă, iar acolo utilizatorii pot găsi știri de la publicații precum The Wall Street Journal, USA Today sau Buzzfeed. Unele publicații sunt plătite să-și publice articolele direct pe Facebook, ceea ce înseamnă o nouă sursă de venit pentru companiile media, altele nu.

Știrile din această secțiune vor fi administrate de către o echipă de editori ai Facebook, în mod similar cu ceea ce face Apple cu secțiunea sa de știri. Aici se găsesc articole din business, entertainment, știință și tehnologie, sănătate și sport. Bineînțeles, reprezentanții Facebook au declarat că editori vor avea independență și că Facebook nu va promova anumite știri sau va interzice altele.

Această nouă secțiune va avea și un anumit grad de personalizare și utilizatorii vor primi știri în funcție de interesele acestora. Rețeaua socială oferă control și utilizatorului și aceștia au posibilitatea să ascundă anumite publicații, articole sau anumite subiecte.

Compania nu a dezvăluit câte publicații sunt în program sau câte vor fi în viitor, însă a precizat că apar publicații noi în fiecare zi și că sunt diverse: știri generale, știri locale etc.

Cel mai bun scenariu pentru această implementare este acela unde utilizatorii vor merge pe această secțiune pentru știrile de calitate, pentru a se informa și astfel să scape de toate titlurile click bait din newsfeed. Rămâne de văzut dacă utilizatorii vor face acest efort pentru a se informa sau se vor mulțumi în continuare cu știrile din newsfeed.