Facebook face deseori schimbări de design, atât pe versiunile de mobile, cât și pe cea de desktop. Prin cea mai recentă, Facebook speră ca utilizatorii să poată citi mai ușor conținutul din newsfeed și, în același timp, să comenteze mai mult.

Noul newsfeed a ajuns deja pe iPhone-uri și pe câteva terminale cu Android, urmând să fie disponibil curând tuturor utilizatorilor. Postările cu text sunt acum mai lizibile, iar comentariile sunt mai bine structurate.

De asemenea, la comentarii, pozele de profil apar sub formă de cerc, nu sub formă de pătrat, lucru care are un impact vizual destul de puternic. Pentru această schimbare, Facebook a împurumutat de la aplicația Instagram, care are acest aspect de ceva timp.

Mai mult, noua aplicație Facebook vine cu mai puțin albastru, pentru o experiență vizuală mai plăcută și branding mai puțin agresiv, dar și cu pictograme noi, mai minimaliste. Și aplicația Instagram va primi un mic makeover, facilitând comentariile în thread.

Per total, comentariile pe Facebook arată acum ca niște conversații din mesaje, textul fiind înconjurat de un fundal gri. Nouă ne place noul Facebook, iar majoritatea feedback-ului din partea utilizatorilor care au primit noua interfață pare pozitiv.