După ce Facebook a schimbat algoritmii platformei, pentru companii a devenit mai dificil să ajungă la cât mai mulți potențiali consumatori, așa că Facebook a căutat să vină cu alte soluții prin care să faciliteze comunicarea.

„Am auzit de la oameni că interacțiunea într-un cadru mai restrâns cu persoane publice, organizații non-profit, publisheri și companii poate fi semnificativă. Am lansat anterior posibilitatea ca paginile oficiale să deschidă grupuri Facebook pentru a putea interacționa cu comunitățile lor. Acum testăm posibilitatea ca paginile să se alăture și grupurilor Facebook existente”, a declarat un purtător de cuvânt al companiei pentru publicația SMT.

Această opțiune oferă paginilor oficiale o nouă modalitate prin care să aibă expunere la public și să genereze brand awareness în comunitățile de Facebook relevante. Totuși, depinde de administratorii grupurilor dacă permit accesul paginilor oficiale ca membri sau nu.

Nu este prima acțiune prin care Facebook ajută afacerile mici să interacționeze cu clienții. Anterior, compania a anunțat că va permite companiilor să-și personalizeze informațiile, permițând, totodată, vânzarea de bilete direct în Facebook și extinzând funcția Facebook Jobs.