Pentru că mai mult de 450 de milioane de oameni vizitează grupuri care intermediază vânzări și achiziții în fiecare lună, compania anunța în toamna anului trecut lansarea unui marketplace, care urma să rivalizeze, la nivelul SUA, cel puțin, cu Craigslist (probabil, cel mai mare site de anunțuri din lume).
Disponibil inițial în SUA, Marea Britanie, Australia și Noua Zeelandă, urmate de Canada, Chile, Mexic, marketplace-ul Facebook tocmai ce a fost lansat în 17 țări europene: Austria, Belgia, Cehia, Danemarca, Finlanda, Germania, Ungaria, Irlanda, Italia, Luxumburg, Olanda, Norvegia, Portugalia, Spania, Suedia, Franța și Elveția.
Nu se știe încă momentul în care marketplace-ul va deveni disponibil și în România, însă este foarte posibil ca din acel moment să devină un competitor serios pentru eMAG (care are propriul marketplace unde sunt prezente, ce-i drept companii care vând diverse produse, de la electrocasnice, la echipamente sportive, fashion sau florării online), dar și OLX, una dintre principalele platforme de anunțuri din țara noastră.
Pentru a posta anunțuri pe marketplace-ul Facebook, utilizatorii trebuie să facă o fotografie a produselor, să le scrie denumirea, să facă o descriere și să scrie prețul, să confirme locația și să selecteze o categorie pentru produsele pe care le vând. După aceea, pot să posteze anunțurile de vânzare.