Valoarea tranzacțiilor procesate în aplicația de plăți un-doi Centru de plăți și în cele peste 11.000 de locații partenere din țară a depășit 800 de milioane de euro, în 2022. Anul trecut, aplicația avea peste 200.000 de utilizatori, în creștere de la 60.000, cât înregistra la finalul lui 2021.
un-doi Centru de plăți este soluția de plăți de facturi, încărcare prepay, asigurări, taxe și viniete dezvoltată de Mobile Distribution, ce poate fi accesată online, în aplicația dedicată, și offline în rețeaua de peste 11.000 de magazine partenere din întreaga țară. Soluția un-doi Centru de plăți a procesat anul trecut peste 38 de milioane de tranzacții în aplicația de mobil și în locațiile partenere.
Anul trecut, aplicația un-doi Centru de plăți a fost utilizată, preponderent, pentru plata facturilor, încărcare electronică, încheierea de asigurări RCA, achiziții de vouchere de divertisment (Netflix, PlayStation, platforme de gaming), viniete pentru autostrăzile din Ungaria și plata taxelor de permis și înmatriculare auto.
Numărul de furnizori cu acoperire națională și regională listați în aplicația un-doi Centru de plăți a crescut, anul trecut, cu 20%. Printre furnizorii nou adăugați au fost Supercom, Apa Nova București, Linde Gaz, Apă Canal Pitești, Veolia etc.
Tot în 2022, a fost dublat numărul de furnizori pentru care facturile sunt aduse automat în aplicație; utilizatorul este, astfel, notificat la emiterea facturii și în apropierea scadenței.
”Am lansat aplicația un-doi Centru de plăți în urmă cu 2 ani, cu scopul de a oferi clienților o soluție completă pentru plata facturilor, vinietelor, asigurărilor RCA, construind un serviciu care să răspundă tuturor nevoilor. Suntem o aplicație tânără, care își dezvoltă noile servicii ținând cont, în permanență, de feedback-ul utilizatorilor, însă, cu o experiență de peste 9 ani în procesarea de plăți, experiență care ne-a ajutat foarte mult în dezvoltarea aplicației”, spune Călin Chira, CEO un-doi Centru de plăți.
”Anul trecut, am adus multiple îmbunătățiri aplicației un-doi Centru de plăți, pentru a simplifica gestionarea cât mai multor facturi și plăți lunare sau unice. Am optimizat procesul de preluare a locațiilor de consum din conturile furnizorilor de utilități, pentru a le aduce mai ușor din contul de utilizator și a le personaliza în aplicație. Fiecare punct de consum de la furnizor poate fi adăugat într-o locație în aplicație și, dacă există mai multe puncte de consum (sau mai multe contoare) într-o locație, acestea pot fi gestionate ușor împreună. Utilizatorii pot efectua, acum, plata pentru toate facturile aferente o singură dată și au acces la datele scadente, chitanțele sau detaliile tranzacțiilor în același loc, pentru toate locațiile lor”, mai spune Călin Chira, menționând că, în 2023, compania se va axa pe accelerarea acțiunilor de marketing și pe dezvoltarea unor servicii noi și inovatoare pentru clienții un-doi Centru de plăți.
Noile funcționalități adăugate în aplicație în 2022 includ și istoricul de plăți care poate centraliza chiar și facturile achitate prin alte metode, precum plăți direct la casieria furnizorului sau într-o locație fizică un-doi Centru de plăți.
Aplicația permite 3 metode de adăugare a facturilor, pentru a putea face rapid plata acestora:
- - prin logarea în contul de client de la furnizor, utilizatorii primind automat facturile direct în aplicație;
- - prin scanarea codului de bare de pe factură;
- - prin importul facturii din telefon.
Aplicația un-doi centru de plăți este disponibilă gratuit pentru utilizatorii de Android și iOS.