În contextul pandemiei actuale, Fashion Days s-a alăturat inițiativei de susținere a retailerilor offline din piața de fashion, încurajând consumatorii să sustină companiile locale, prin alegerea serviciilor și produselor oferite de acestea.
Inițiativa retailerului s-a concretizat în implementarea accelerată a două proiecte: FD Mall și Romanian Corner. Sub umbrela brandului Fashion Days, a structurii operaționale și parteneriatelor puternice în curierat, s-au încheiat colaborări cu zeci de branduri și magazine, care erau până acum prezente majoritar în offline.
Proiectele vor continua și se vor extinde în perioada care urmează, retailerul oferind în continuare platforma online pentru susținerea comerțului tradițional.
Romanian Corner a fost lansat la începutul lunii iunie și este un proiect care contribuie la încurajarea producției locale și la dezvoltarea portofoliului de branduri prezente în aplicația Fashion Days.
Conceptul reunește o selecție a celor mai noi colecții de branduri și creatori autohtoni, haine, încălțăminte și accesorii cu design smart, fresh și inovativ. Printre brandurile oferite în prezent în aplicația Fashion Days și pe fashiondays.ro se numără: MURMUR, piesele semnate Andreea Raicu, creații Alina Cernătescu, bijuterii Malvensky, piese și accesorii minimaliste UNDRESS, Lin Apparel, Framboise, piese realizate din materiale naturale, Bluzat, și colecția de încălțăminte dedicată Fashion Days, realizată de Mihaela Glăvan.
În această vara vor fi adăugate o nouă serie de branduri și creații ca: Manuri, Nalu, Skin Deep, Venera Arapu, Ana Radu, Optimef, iar proiectul va continua să se dezvolte pe parcursul anului.
”Romanian Corner este un proiect pe care îl pregătim încă de la începutul anului însă impactul generat de întreagă criză globală ne-a determinat să accelerăm implementarea lui, tocmai pentru a susține prin acțiune mesajul pe care l-am comunicat pe întreaga perioadă: sprijinul companiilor locale, prin alegerea serviciilor și produselor oferite de acestea. Fashion Days este de asemenea o platformă românească și era natural să contribuim la promovarea brandurilor autohtone, oferind infrastructură logistică, platformele tehnologice și de plată, dar mai ales accesul 24h la clienții din 3 țări. Noi credem că în curând Romanian Corner și FD Mall vor ajunge la 10% din venituri, ceea ce înseamnă câteva milioane de euro în fiecare lună.”, menționează Robert Berza, General Manager Fashion Days.
Rezultatele înregistrate în prima săptămână de la lansarea proiectului confirmă interesul pe care clienții îl au pentru autenticitatea și creativitatea produselor autohtone și este un prim pas de succes pentru parteneriate de lungă durată și o comunitate locală conectată.
"În câteva zile de la listarea pe Fashion Days deja discutăm cu partenerii de reaprovizionare, iar acesta e un lucru de-a dreptul remarcabil. E clar că există potențial în piață și, dacă unii dintre designeri aveau clienți fideli în București și pentru că aveau showroomuri sau colaborări cu magazine din Capitală, Fashion Days le oferă ușor o piață națională, dar și regională, prin platformele noastre din Bulgaria și Ungaria", continuă Robert Berza.
Accesul la platformele digitale Fashion Days înseamnă accesul la o structură operațională rapidă și eficientă, cu parteneriate puternice în curierat, și la aproximativ 1 milion de utilizatori activi ai aplicației iOS si Android in ultimele 6 luni, care generează 70% din vânzări. Aplicația Fashion Days este un canal direct, eficient și puternic, în care plățile online cu cardul au ajuns momentan la 60%.
Livrarea se efectuează atât prin curier cât și prin rețeaua de aproape 500 de lockere easybox, la nivel național. Alături de partenerii Sameday și FanCourier, Fashion Days livrează rapid și în siguranță și, în caz de retur, banii sunt returnați clienților în 30 de minute de la verificarea coletului.