UPDATE 12 august:

Fatster, rețeaua de socializare dedicată controlului greutății, își lansează campania de crowdfunding prin intermediul SeedBlink.

Termenii investiției

  • Dimensiunea rundei: 560.000 €
  • Equity pe SeedBlink: 290.000 € | 10% din acțiuni
  • Co-investiție Business Angels: 310.000 € (Damien Du Fretay, Pierre Jaffre și alții)
  • Evaluare pre-money: 5.400.000 €
  • Dimensiunea minimă a ticketului de investiție: 2.500 €

Investiția va fi folosită pentru a finanța accelerarea creșterii, a vânzărilor, marketingului și dezvoltării tehnice a produsului. Obiectivul fondatorilor este de a ajunge la 1 milion de utilizatori până la mijlocul anului 2022 și de a se extinde în Regatul Unit și Europa Centrală.

Detaliile campaniei de pe SeedBlink pot fi accesate aici.

Fatster este o rețea socială globală și un ecosistem dedicat pierderii în greutate în care utilizatorii cu un obiectiv comun se conectează între ei și își îmbunătățesc obiceiurile de nutriție și activități fizice. Fatster oferă, de asemenea, cadrelor medicale capacitatea de a-și achiziționa și urmări online pacienții supraponderali, la care participă deja peste 200 de profesioniști certificați.

Aplicația a fost lansată în iulie 2020 de doi antreprenori francezi în serie, Fabien Keller (care a fondat anterior Birdylabs, achiziționat de Treezor / Société Générale) și Emmanuel Fauvel (cu 2 exit-uri în portofoliu), ambii punând la un loc o vastă experiență internațională în dezvoltarea afacerilor, management, financiar planificare, produs și strângere de fonduri.

Compania vizează atragerea de fonduri pentru a se extinde în Marea Britanie și Europa Centrală.

- Fatster a dezvoltat 3 soluții:

  • O aplicație mobilă freemium (B2C)
  • O platformă SaaS pentru nutriționiști certificați (B2B)
  • O platformă de publicitate care vizează atât utilizatorii B2C, cât și utilizatorii B2B

- Creștere: 100.000 de utilizatori B2C în 12 luni (conversie de 83% / utilizatori înregistrați)

- Scorul Fatster în App Store: 4,8 / 5 (96% satisfacție utilizator)

- Toată tehnologia, algoritmii, codurile, proiectele, UX sunt produse și deținute de companie.


Fatster îi ajută pe oameni să piardă în greutate, să-și schimbe obiceiurile alimentare și sportive și să se simtă mai bine cu ajutorul soluției sale, grație inteligenței artificiale, unei comunități solide și prin intermediul experților în sănătate.

Proiectul a fost fondat în iulie 2020 de doi antreprenori francezi, Fabien Keller (care a fondat anterior FinTech-ul Birdylabs) și Emmanuel Fauvel.

Rețeua socială a crescut de la zero la 100.000 de utilizatori în mai puțin de 12 luni, ajutând oamenii să slăbească și să-și îmbunătățească starea de sănătate.