Campania cu mesajul #UnuMaiDeAlCasei, folosește realitatea augmentată cu ajutorul căreia grătarul apare direct în pozele și video-urile distribuite pe Instagram.

Filtrul a depășit deja granițele României, și continuă să fie folosit în pozele și video-urile din social media în Germania, Rusia, Ucraina, precum și pe alte meleaguri.

Grătarul virtual poate fi accesat de pe pagina de Instagram a Mallului, urmând ca în secunda următoare pe camera telefonului să apară live un grătar cu jar încins, cu un pic de fum și cu mici înșirându-se pe grătar la fiecare click -- în plus, cei care folosesc filtrul pot contribui la susținerea micilor afaceri locale din Piața Obor, pe baza unui concurs.

În spatele filtrului stă un mesaj de sărbătorire a zilei de 1 mai într-un mod responsabil, virtual, pe rețelele sociale și de apreciere pentru eforturile din această perioadă.

Grătarul virtual, cu mici, e o bucățică de Obor și de Românie, care iată că a ajuns deja peste hotare. Acesta îmbină noutatea unui filtru de realitatea virtuală cu relevanța obiceiurilor locale, se bucură deja de succes în străinătate, ajungând pe paginile de Instagram ale utilizatorilor din întreaga Europă, inclusiv în Ucraina, Rusia, Belarus și Germania.

Filtrul ne aduce împreună în aceste vremuri, fiind în același timp și un element cool, potrivit situațiilor actuale în care facem „haz de necaz”.

Toți cei care îl folosesc se pot înscrie la un concurs prin care pot câștiga vouchere la Terasa Obor, faimoasă de altfel pentru micii săi, susținând astfel mici afaceri locale, 100% românești. Voucherele vor putea fi folosite după ridicarea restricțiilor.

Micii de Obor sunt reprezentativi pentru cartierul Obor, iar Veranda Mall este un brand care sprijină comunitatea din acest cartier și participă la păstrarea și promovarea elementelor și valorilor sale distinctive. Am numit aceste elemente Lifestyle de Obor”, a adăugat Alexandru Dincovici, reprezentantul Veranda Mall.

Pentru a susține acest demers, filtrul poate fi încercat pe Instagram aici, iar mai toate detaliile despre inițiativă fiind prezente pe pagina de campanie a mall-ului.