Mokka este unul dintre cei mai importanți jucători în Europa Centrală și de Est pe acest segment ce cunoaște o creștere rapidă, care permite clienților să cumpere instant și să plătească produsele sau serviciile în baza unui plan de plată avantajos. Numai în anul 2019, Revo a finanțat peste 750.000 de achiziții în peste 7.000 de magazine online și offline din regiune.

Am povestit pe larg despre soluția Mokka și despre startul în România în acest material.

“Serviciile de tip „Cumperi acum, plătești mai târziu” înregistrează o creștere în popularitate în întreaga lume, atât în rândul comercianților de top cât și al consumatorilor din Generația Y. Suntem încântați să fim primul fintech care introduce acest serviciu în România, unde vedem o oportunitate extraordinară de a transforma experiența de cumpărare, oferind o alternativă mai bună la produsele bancare tradiționale. Penetrarea ofertelor de finanțare în rândul consumatorilor din România este relativ scăzută și există o cerere mare pentru alternative la bănci în special atunci când vine vorba de consumatorii mai tineri. În plus, un serviciu ca al nostru aduce beneficii clare pentru comercianții de retail care doresc o creștere a valorii coșului de cumpărături, o rată de conversie mai mare, cât și loialitate sporită a clienților, a declarat Irene Shvakman, cofondatoare Revo Technologies.

România este a treia țară în care Revo se extinde, fintech-ul operând deja în Polonia și Rusia, piețe unde are peste 4,5 milioane de clienți înregistrați.

Revo a construit parteneriate cu sute de comercianți de top din domenii, precum modă, încălțăminte, bijuterii, articole pentru copii, sport, sănătate și frumusețe, turism, decorațiuni pentru casă, bricolaje, electronice și altele.

Soluția Mokka oferă partenerilor o soluție omnichannel flexibilă, ce le facilitează acestora procesul de integrare în platformă și le pune la dispoziție opțiunea de a le oferi clienților o modalitate de a plăti în rate pentru achizițiile lor.

Serviciile Revo vor fi disponibile consumatorilor finali în România sub marca Mokka în a doua jumătate a anului 2020.

Spre deosebire de produsele tradiționale de finanțare disponibile în prezent pe piața românească, utilizatorii Mokka nu trebuie să meargă la bancă, să completeze documente sau să aștepte să primească aprobarea și cardul.

Platforma Mokka permite înregistrarea instantă a oricărui client în mai puțin de 2 minute online sau prin aplicația mobilă disponibilă direct în magazinele partenerilor. După înregistrare, cumpărătorul poate efectua imediat achiziții, pe care le va achita ulterior cu un plan simplu de plăți lunare. Clienții Mokka nu au nevoie de carduri de plată, deoarece toate tranzacțiile sunt realizate digital, prin intermediul platformei proprii.

Soluția Revo oferă beneficii și pentru comercianți. Datorită tehnologiei omnichannel, retailerii pot oferi serviciul Mokka, atât în magazinele fizice, cât și în cele online, inclusiv prin intermediul aplicațiilor mobile proprii. Ofertele de finanțare și planurile de plată pot fi personalizate în funcție de nevoile fiecărui comerciant.

”Suntem în discuții avansate cu numeroși retaileri și furnizori de servicii locali pentru a permite o lansare rapidă în acest an. În Polonia și Rusia, milioane de utilizatori, în special din rândul generației millennials, au descoperit deja avantajele, ușurința și comoditatea acestui mod de cumpărare, devenind astfel metoda lor preferată de plată. Dorim să construim exact acest gen de experiență și în România dar și pe alte piețe din Europa centrala și de Est”, a declarat Ștefan Vârgolici, Country Manager pentru Revo Technologies România, responsabil de lansarea Mokka pe piața românească.