TransferGo s-a angajat încă de la debut să ofere migranților din întreaga lume acces la servicii financiare mai simple și mai bune, astfel că, mai ales în ultimul an, fintech-ul a înregistrat o creștere fulminantă a numărului de clienți noi și a tranzacțiilor, precum și o extindere accelerată pe piața globală, sprijinind inclusiv transferurile către Ucraina.

În timp ce piața remitențelor s-a confruntat cu 12 luni turbulente, în condițiile în care războiul din Ucraina, întreruperea lanțului de aprovizionare și lipsa forței de muncă calificată au contribuit la incertitudinea economică generală, compania TransferGo a rămas stabilă și continuă să înregistreze creșteri la nivelul întregii afaceri. De altfel, cererea pentru serviciile TransferGo este susținută mai ales prin prisma ultimei sale etape de referință, anume depășirea cifrei de 5 milioane de clienți. Dacă în primii săi nouă ani, TransferGo a câștigat 3 milioane de clienți, doar în ultimul an TransferGo a înregistrat încă 2 milioane de clienți noi.

În plus, la un an de la lansarea finanțării sale de referință de 50 de milioane de dolari din seria C, TransferGo a deschis noi piețe de destinație în Africa de Vest și în Comunitatea Statelor Independente, inclusiv în Armenia și Azerbaidjan. Acest lucru a favorizat o creștere anuală a tranzacțiilor de 64%, deoarece migranții continuă să aibă încredere în TransferGo ca fiind cea mai bună modalitate de a efectua plăți internaționale.

Pentru a susține acest impuls al rețelei, compania și-a mărit colectivul de muncă cu aproape jumătate (45%) și are acum peste 20 de naționalități diferite în echipele sale, angajând o varietate de roluri, de la agenți de servicii pentru clienți la marketing și C-suite, cu Mantas Žalneravičius numit în mod special în funcția de Chief Technology Officer.

În ultimele șase luni, TransferGo a dedicat o serie de servicii speciale clienților săi ucraineni, pentru a le oferi asistență, atât celor rămași în țară, cât și celor din întreaga Europă. Printre acestea se numără organizarea de pagini de donații, accelerarea dezvoltării unei soluții de cont bancar și renunțarea la comisioanele pentru transferurile instantanee către carduri și IBAN-uri din Ucraina.

De asemenea, compania s-a asigurat că serviciile rămân operaționale pentru ca familiile să rămână conectate din punct de vedere financiar. În plus, săptămâna trecută, directorul general și cofondatorul TransferGo, Daumantas Dvilinksas, s-a alăturat mai multor instituții financiare din UE și din Ucraina pentru a semna o declarație comună cu Comisia Europeană, angajându-se, sub sloganul #StandWithUkraine, să furnizeze servicii de transferuri de bani la prețuri accesibile și transparente în această țară.

Comentând creșterea puternică a TransferGo, Marius Nedelcu, Chief Marketing Officer TransferGo, a spus că „Creșterea noastră anuală coincide de altfel cu aniversarea de 10 ani a TransferGo, și nu am fi putut marca nici una dintre aceaste etape fără aportul angajaților noștri fantastici, care pun mereu nevoile clienților pe primul loc. Abia aștept să fructificăm acest trend crescător și să aducem produse inovatoare, să abordăm piețe noi și să sprijinim în continuare baza noastră de peste cinci milioane de clienți."

Cu birouri în Londra, Vilnius, Kaunas, Varșovia, Cracovia, Berlin și Istanbul, TransferGo este o organizație paneuropeană care se angajează să creeze o lume echitabilă pentru toți migranții. Dacă sunteți interesat de o carieră în cadrul TransferGo, vă rugăm să vizitați pagina noastră de carieră aici.