În 2018, creșterea raportată a fost 40%. Conectând 30 țări, rețeaua FlixMobility acoperă acum 2.500 de destinații deservite de autocarele FlixBus, trenurile FlixTrain și noile companii achiziționate în 2019, Kamil Koç și Eurolines.

”În doar șapte ani, am reușit să devenim cel mai mare furnizor de servicii de transport cu autocarul din lume, cu peste 400.000 de conexiuni zilnice către mii de destinații”, a declarat André Schwämmlein, fondator și CEO FlixMobility.

FlixBus în România: noi destinații

În 2019, FlixBus a continuat să își extindă rețeaua verde din România și a lansat noi curse din zona de vest a țării spre Praga, Salzburg, Rosenheim și München. Astfel, pentru Timișoara, Praga a devenit cea de a treia capitală Europeană cu o conexiune directă alături de Viena și Budapesta.

În 2019, cele mai populare destinații FlixBus din România au fost orașele București, Arad și Sibiu, care au înregistrat cel mai mai mare număr de călători. Deva, Cluj-Napoca și Timișoara completează topul orașelor cu cei mai mulți pasageri FlixBus din România.

FlixBus a continuat să aducă inovații pieței de transport cu autocarul din România anunțând implementarea Apple Pay în aplicația proprie pentru a permite călătorilor români achiziționarea biletelor de autocar într-un mod sigur și convenabil. La sfârșitul anului trecut, FlixBus a început să implementeze sistemul de divertisment FLIXtainment și pe autocarele partenerilor din România oferind pasagerilor acces la conținut media, precum filme, jocuri și cărți audio.

Pe lângă adăugarea de noi destinații, FlixBus a continuat să investească în creșterea pe termen lung în România derulând cel mai recent studiu rezentativ despre piața de transport de persoane pentru a răspunde cât mai bne nevoilor pasagerilor locali.

”Studiul derulat pe piața din România arată că există un potențial foarte mare pentru îmbunătățirea ofertei de călătorie cu autocarul. Un procent semnificativ dintre pasageri își doresc acces la o flotă modernă de autocare, confort, mai multe opțiuni de călătorie și operatori de transport. Întreaga piață de transport rutier de persoane din România are numai de câștigat dacă va pune în centru consumatorul și nevoile sale și vom continua această direcție și în planurile noastre pentru 2020”, a declarat Adrian Rășoiu, Business Development Manager România.

FlixBus are deja o ofertă extinsă în Europa și oferă curse directe din România spre 15 țări precum Ungaria, Bulgaria, Cehia, Germania sau Franța.

Expansiune globală în 2019

La finalul anului 2019, FlixMobility a ajuns mai departe spre Est ca niciodată prin intrarea FlixBus pe pieța din Ucraina și achiziția liderului în servicii de transport cu autocarul din Turcia, Kamil Koç. În Statele Unite, FlixBus este activ din 2018, iar anul trecut au avut loc mai multe extinderi regionale, FlixBus începând să opereze curse din state precum Florida, New York, Oregon, Texas și Washington. Achiziția companiei Eurolines a contribuit de asemenea la creșterea numărului de pasageri transportați de FlixMobility.

Noua decadă vine cu planuri ambițioase, FlixBus anunțând intenția de extindere a serviciilor sale pe piețe din America de Sud și din Asia. Aceste proiecte vor fi finanțate cu ajutorul capitalui atras la finalul verii , când FlixMobility a încheiat cu succes o serie F de investiții. Noi investitori precum TCV și Permira, cât și investitori precum HV Holtzbrinck Ventures, au încheiat un parteneriat strategic cu FlixMobility, ceea ce permite o strategie de creștere și mai rapidă.

FlixTrain și FlixCar - Oferta FlixMobility susține transportul intermodal

Încă de la lansarea sa în 2018, FlixTrain și-a extins rapid rețeaua în Germania. La sfârșitul anului trecut a fost anunțată și lansarea serviciului la nivel internațional. În acest an, FlixTrain speră aducă primele vagoane verzi pe șinele din Suedia. FlixBus Charter, platforma care permite pasagerilor să își rezerve propriile călătorii cu autocarul cu șofer personal, a sărbătorit un reper important în 2019 atingând un milion de pasageri de la lansarea serviciului în 2015.

La sfârșitul anului 2019, FlixMobility a lansat cel mai nou brand de servicii de mobilitate: FlixCar. Momentan disponibil doar în Franța, cu mai multe țări urmând să fie adăugate, FlixCar este o platformă de servicii de carpool gratuită și ușor de folosit care conectează șoferii și pasagerii care doresc să partajeze o cursă.

Încă de la început, tehnologia a fost un punct central pentru FlixMobility, propunându-și să integreze inovații precum Google și Apple Pay în platforma cât de curând posibil. Perfecțonarea procesului de rezervare și suportul digital oferit pasagerilor în timpul călătoriei sunte cheie, alături de o călătorie distractivă. În 2019, FlixMobility a adăugat un al patrulea hub tech alături de cele din Berlin, München și Kharkiv, Ucraina. La finalul anului 2020, aproape 50 de dezvoltatori software și designerii vor lucra din noul campus amplasat în Nuremberg.

FlixMobility este un furnizor global de servicii de mobilitate, care oferă un mod comod, accesibil și prietenos cu mediul de a călători pe distanțe lungi prin intermediul brandurilor FlixBus, FlixTrain și FlixCharter.

Startup-ul german operează acum cea mai mare rețea de autocare interurbane din Europa și a lansat primele trenuri verzi pe distanțe lungi în 2018 și un proiect pilot pentru autocare electrice în Franța. Din 2013 FlixMobility a transportat peste 100 de milioane de persoane în întreaga Europa și creând mii de noi slujbe în industria mobilității.

În 2018, FlixMobility a lansat primele trenuri sustenabile pe distanțe lungi, cât și proiecte pilot pentru autocare electrice în Franța și Germania. În același an, FlixMobility a lansat FlixBus SUA pentru a aduce noi alternative de călătorie în Statele Unite ale Americii.

Fondat și lansat în Germania de trei antreprenori tineri, Jochen Engert, André Schwämmlein și Daniel Krauss, startup-ul combină experiența și calitatea prin strânsa colaborare cu sectorul regional de IMM-uri. Din birourile sale din Berlin, München, Paris, Zagreb, Milano și Stockholm, echipa FlixBus, aflată în plină expansiune se ocupă de planificarea rețelei, de relațiile cu clienții, de managementul calității, de marketing și de vânzări, precum și de dezvoltarea activității și a tehnologiei.