Cea mai aglomerată perioadă a anului trecut s-a înregistrat în trimestrul al patrulea, respectiv în lunile octombrie, noiembrie și decembrie, odată cu venirea sezonului rece.
În ceea ce privește cele mai populare preparate de pe platformă în 2018, acestea au fost preponderent din meniul restaurantului McDonald's, topul comenzilor fiind condus de meniul Big Mac.
Conform datelor centralizate de companie, suma medie națională achitată anul trecut pentru comenzile foodpanda se ridică la circa 55 de lei, bucureștenii fiind cei care au cheltuit cel mai mult, cu o comandă medie de peste 70 lei. Aceștia sunt în urmați în top de gălățeni, cu 61,30 lei, sibieni (60,85 lei), clujeni (60 lei) și constănțeni (59,05 lei).
Modalitatea preferată de plată a clienților foodpanda în 2018 a fost cea în numerar în proporție de 75%. Pentru anul 2019, reprezentanții companiei estimează o creștere a plăților online, mai ales odată cu introducerea posibilității de plată prin Google Pay.
Multe comenzi din aplicația mobilă
Tot din datele foodpanda, reiese că peste 66% din totalul comenzilor au fost generate de aplicația mobilă, acesta fiind un trend ascendent care se va menține și pe parcursul acestui an.
Cea mai mare comandă procesată de platformă anul trecut a fost efectuată din București și s-a ridicat la 1.171 lei, pentru mai multe preparate specifice bucătăriei japoneze.
Iată rezultatul unui sondaj făcut pe start-up.ro despre aplicațiile de food ordering cele mai folosite de către români.