Anul 2022 a început foarte bine pentru franciza 5 to go în ceea ce privește dezvoltarea rețelei, dar și a portofoliului de produse și a campaniilor de vânzări destinate clienților.
Astfel, primul trimestru este preconizat a se încheia cu 45 de unități deschise în întreaga țară, predominant în orașe mici sau mijlocii, dar și în orașele mari, unde rețeaua actuală se consolidează inclusiv prin achiziții de cafenele sau mici lanțuri locale.
Franciza 5 to go, noi produse în portofoliu
La nivel de portofoliu, brandul 5 to go este în proces de dezvoltare a unei game de capsule, cu 3 sortimente compatibile Nesspreso (Urban Crema, Esclusivo, Columbia L'esperienza) și 5 sortimente compatibile Dolce Gusto (Latte Macchiato, Espresso Macchiato, Cappuccino, Caffe Frappe, Irish Cappuccino).
Acestea vor fi disponibile în retailul modern, începând cu luna mai. alte lansări în viitorul apropiat, atât de produse noi pentru portofoliul cafenelelor, precum și pentru gama dedicată retailului.
Franciza 5 to go, cafenea în Ungaria
La nivel de business, în luna martie, franciza 5 to go a intrat pe o piață nouă, cea din Ungaria, prin lansarea unei master francize. Sunt vizate un număr de 5 cafenele pentru a fi deschise până la finalul acestui an, acestea păstrând conceptul bazat pe simplitate.
Mai multe detalii despre accesarea unei francize 5 to go puteți afla aici.
În luna februarie, fondatorii francizei 5 to go precizau faptul că vizează creșterea ritmului de deschideri de noi cafenele în 2022. 5 to go estimează că va încheia acest an cu 200 de unități noi, atingând pragul de 500 de cafenele în România.