Cea mai mare rețea europeană de street food, Sweet Gallery, a deschis, pentru brandurile Ice and Roll și Cake and Roll, prima unitate în franciză din România.

Testat pe piețele din Europa, conceptul de franciză s-a dovedit a fi unul profitabil pentru noii parteneri ai rețelei, care primesc o afacere testată, la cheie, versatilă și ușor de trecut de la iarnă la vară, cu cheltuieli minime.

Un argument important în favoarea acestui gen de business este modelul de rulotă foarte bine echipată pentru două variante de afacere. În sezonul cald, de aici se vinde înghețată și băuturi răcoritoare, iar în cel rece kurtos kolacs și alte dulciuri premium. Francizatul poate alege să dețină una dintre cele două variante sau pe ambele.

Punctele de desfacere, care au avantajul mobilității, sunt deschise permanent, datorită designului dar și a modelului de vânzare la ghiseu într-un spațiu deschis, care poate fi reamplasat oricând. Rulotele pot fi amplasate în locuri inaccesibile business-urilor statice, putând funcționa în cartiere, pe promenade, în piețe, lângă supermarketuri sau centre comerciale. Conceptul mobil reduce semnificativ investițiile legate de chirie sau adaptarea spațiilor tip restaurant la condițiile pandemice actuale.

Noul partener beneficiază de o locație aleasă astfel încât afacerea să fie maximizată încă de la deschidere. Foarte important este și faptul că acesta plătește aproximativ 20% din totalul investiției, restul sumei putând fi luată în leasing. Francizații nu trebuie să se îngrijoreze în privința finanțării, a locațiilor sau a problemelor legate de adaptarea punctului de vânzare la sezonalitate. Totul este deja gândit și aplicat de sute de ori. Mai mult, conceptul de franciză Ice and Roll & Cake and Roll nu implică o investițe mare, astfel încât persoanele care visează să aibă propria afacere, indiferent de vârstă și de experiență, pot începe o afacere de vis.

Cu peste 650 de rulote gastronomice răspândite într-o bună pare a Europei, prin intermediul cărora, pe toată perioada anului, sunt vândute dulciuri de sezon, Ice and Rol & Cake and Roll a devenit, în câțiva ani, cea mai mare afacere continentală de street food.

Franziză street food - sute de rulote în Europa

Punctele de vânzare sunt caracterizate, în principal, de standardele ridicate ale serviciilor pe care le oferă și calitatea incontestabilă a produselor care sunt pregătite pe loc, în fața clienților. Succesul pe care îl înregistrează cu fiecare locație deschisă, a determinat francizorul să își extindă brandul într-un mod dinamic și eficient pentru toți partenerii de afacere. Piața românească a intrat și ea în această ecuație, iar rezultatele sunt deja cuantificabile.

Sutele de rulote răspândite în Europa, indiferent de țara în care funcționează, au demonstrat că afacerea funcționează cu succes chiar și în timpul pandemiei. O investiție justificată, Ice and Roll & Cake and Roll este o alternativă viabilă pentru cine vrea să aibă o sursă suplimentară de venit sau să își deschidă o afacere.

Franciză Ice and Roll & Cake and Roll - suport operațional total

Francizorul oferă un suport operațional total, cunoștințe aprofundate despre ce înseamnă rulota gastronomică, astfel încât să poată fi exploatată în doar câteva zile, cu rezultate vizibile. Instruirile practice și teoretice sunt extrem de eficiente, așa că francizații sunt capabili să își gestioneze afacerea fără sincope.

Cheia succesului constă în faptul că francizorul știe care sunt așteptările consumatorilor și pune aceste cunoștințe la dispoziția noilor parteneri, de care sunt alături permanent.