Compania Rock Star Construct, compania care deține brandul PiatraOnline, cel mai mare showroom și pavilion expozițional de piatră naturală, a lansat sistemul de francizare și caută antreprenori care să deschidă noi magazine sub acest brand la nivel local.
”Acum e momentul să ne ducem viziunea mai departe. Nu doar online, ci și offline. Predăm ștafeta succesului printr-un transfer complet de know-how. Scopul? O rețea de francize PiatraOnline care să le dea și clienților din Iași, Timișoara, Cluj, Craiova sau Brașov posibilitatea să simtă pe pielea lor cât de versatilă e piatra naturală. Suntem într-un punct de stabilitate și ne dorim extinderea afacerii, iar franciza este cel mai bun pas pe care îl putem face în acest moment”, declară Mariana Constantinescu Brădescu, Managing Partner PiatraOnline.
PiatraOnline este primul magazin online din România dedicat exclusiv pietrei naturale pentru amenajări interioare și exterioare. Brandul a fost lansat în urmă cu 11 ani și este în topul furnizorilor de piatră naturală din țară. De altfel, business-ul PiatraOnline s-a ridicat anul trecut la valoare de 5,3 milioane de euro (de la 5 milioane de euro anul anterior).
PiatraOnline - costuri franciză
Piatra naturală disponibilă în magazinul online și în showroom provine din cele mai bune cariere din lume, precum Spania, Grecia, India, Turcia, Egipt, Brazilia, iar compania deține cel mai mare showroom de piatră naturală din România, cu o suprafață de peste 1.000 de metri pătrați, precum și cel mai mare pavilion expozițional exterior, care are 800 de metri pătrați și oferă peste 300 modele de piatră naturală.
PiatraOnline caută parteneri care își doresc un business stabil, cu un potențial ce așteaptă să fie valorificat. Potrivit reprezentanților companiei, viitorul partener ar trebui să fie un antreprenor implicat cu minimă experiență în zona de construcții, amenajări, finisaje sau design de interior, un bun manager de echipă şi cu viziune pentru viitor.
Principalele orașe vizate de fondatorii PiatraOnline pentru extinderea în regim de franciză sunt Iași, Timișoara, Cluj, Craiova sau Brașov, acoperind, astfel, regiunile țării și pregătind, în același timp, ieșirea brandului în afara granițelor.
Potrivit reprezentantei companiei, costul asociat achiziției francizei PiatraOnline va fi stabilit în funcție de suprafața spațiului. Locațiile vizate de oficialii PiatraOnline ar trebui să aibă o suprafață între 180 și 300 de metri pătrați, investiția într-un astfel de magazin variind între 100.000 de euro şi 200.000 de euro, în funcție de dimensiune şi de logistica francizatului: dacă are spațiu şi în ce stadiu sunt amenajările.
Tototodată, pentru a se asigura că va fi eligibil pentru achiziția licenței, noul francizat va trebui să urmeze o perioadă de training specializat cu echipa PiatraOnline. În plus, fondatorii PiatraOnline oferă sprijin pentru zona de marketing, iar antreprenorii care vor deschide magazine PiatraOnline în sistem de franciză vor beneficia de exclusivitate în ceea ce privește promovarea conceptului într-o anumită regiune geografică.
Vezi aici mai multe idei pentru business-uri pe care le poți deschide în sistem de franciză.