Termenul limită este 3 iunie şi sunt așteptaţi să aplice tinerii între 18 şi 29 de ani care au idee de business pe care vor să o transforme în realitate.
Pentru a-și pregăti mai bine aplicațiile, tinerii dornici să înceapă o carieră antreprenorială au aflat de la experți în domeniu care sunt pașii pentru o afacere de succes.
Future Makers este un program educațional de antreprenoriat adresat tinerilor cu vârste cuprinse între 18 și 29 de ani. Future Makers se află anul acesta la a doua ediție și pune la dispoziție premii totale în valoare de 20.000 euro, incubare și mentorat pentru idei care propun soluții concrete de rezolvare a provocărilor pe care viitorul ni le pregăteşte.
Marius Ștefan, CEO Autonom, Andreea Roșca, antreprenor, reprezentanți ai World Economic Forum, Sergiu Neguț, investitor, Nicoleta Eftimiu, Country General Manager Coca Cola sau Mihai Toader-Pasti, Manager General EfDEn, sunt doar câțiva dintre membrii juriului Future Makers care așteaptă să selecteze cele mai bune 50 de idei de afaceri de viitor. Înscrierile au loc pe acest site până pe 3 iunie 2019.
“Future Makers oferă tinerilor din toată țara oportunitatea de a înțelege mai clar scenarii de viitor atât pentru industriile ce îi interesează, cât și în teme transversale ca viitorul muncii, impactul digitalizării sau noi modele de business. După conversații despre viitor cu peste 3500 de tineri în ultimii 2 ani și zeci de ore de analiză a modelelor de business suntem încrezători în noile generații. Un spirit de agent al schimbării pare sa fie din ce în ce mai prezent în tinerii din toată țara”, a declarat Ciprian Stănescu, cofondator Future Makers.
În cadrul atelierelor de antreprenoriat, tinerii au beneficiat nu doar de un spațiu de conversație despre trendurile de viitor și cum vor evolua diferite industrii, ci au dezbătut și ce tipuri de soluții trebuie construite astăzi pentru societatea de mâine.
La întrebarea Care este cel mai important domeniu în care să investim pentru viitorul României?, 22% din tinerii chestionați au ales Educație digitală și tehnologie, 21% Oportunități pentru tineri, iar 20% Mediu și reciclare.
De asemenea, cel mai mult contează pentru tineri când își dezvoltă afacerea să îi pasioneze domeniul (32%), să aibă impact pozitiv în comunitate (23%), și abia după să aibă potențial de profit semnificativ (14%).