În noul magazin online vor fi active aproximativ 400 de produse și accesorii Garmin, de la brățări de sport (339 de lei), până la cele mai exclusiviste produse, precum gama de lux Marq, cu ceasuri ce pot depăși 12.000 lei.

Garmin estimează o valoare medie a comenzii de 200 de euro pentru primul an, anticipând că cele mai populare achiziții vor fi produsele produse din gama vivo, destinate mass-market, cu apetit pentru activități sportive.

“Deschiderea magazinului online era un pas normal în evoluția Garmin în România, fiind în plină dezvoltare zona de tech recreațional și având în continuare potențial de creștere. Centrul de service și asistență și deschiderea magazinului online au întregit gama de servicii dedicate clienților din România.”, spune Alexandru Moise, Sales & Marketing Manager Garmin România, Bulgaria, Ungaria și Moldova.

Prin intermediul magazinului online, clienții din România vor avea încă un canal, direct, de acces la produse odată cu lansarea lor oficială. Comenzile vor fi livrate din centrul logistic din Marea Britanie, în 1-2 zile lucrătoare. În plus, deschiderea shop-ului vine cu o campanie de transport gratuit până la finalul lunii mai și o serie de prețuri speciale. Ulterior, se vor desfășura și alte campanii promoționale, în linie cu calendarul internațional de evenimente.

Centrul de service și suport local a fost lansat la 1 aprilie și este deservit de la Cluj-Napoca și din Marea Britanie, de către 3 specialiști dedicați. De la deschidere și până în prezent, au fost înregistrate aproximativ 100 de apeluri și peste 250 de emailuri, solicitând informații despre produse sau funcționalități specifice.

Evoluția brandului Garmin pe piața din România a fost constantă, în 2019 fiind vândute peste 25.000 unități, dintre care 20.000 de ceasuri. Anul trecut a adus o creștere de peste 50% în segmentul ceasuri pentru Garmin.