Cei ieșiți din birourile întinse pe un perimetru de peste 3 km pot vedea acum cu ochii lor cum orașul prinde viață și culoare. Inaugurarea proiectului George Street Gallery a avut loc marți seară sub pasajul Aurel Vlaicu și a fost marcată de primul concert în realitate augmentată din România.
George este brandul BCR construit din convingerea că o bancă, mai ales una digitală, trebuie să fie așa cum sunt tinerii de astăzi: ancorați în viața orașului, cosmopoliți și cu mulți prieteni, pasionați deopotrivă de tehnologie și de frumos. Prin toate proiectele sale, George își propune să aducă Bucureștiul în lumea lui, și nu invers. Design-ul, inovația și upgrade-ul sunt elementele cheie cu care George și-a propus să îmbunătățească o zonă intens traficată din oraș și să pună arta în mâinile oamenilor, prin puterea tehnologiei.
Lucrările lui Saddo, Kitră, Ghica Popa, Pisica Pătrată, Sinboy, Pren, Ana Bănică, Bianca Dumitrașcu, Alina Marinescu, Sorin Trăistaru, Daniel Pădure și Tammy sunt dispuse pe o lungime de 750 de metri, pe pilonii podului, și pot fi amplificate în realitate augmentată (AR) prin aplicația dARe by Samsung. Pe cealaltă față a pilonilor, literele de la A la Z sunt stilizate de aceiași artiști și sunt pretextul perfect de joacă pe Instagram pentru pasionații de typography. În fiecare lună, cele mai interesante feed-uri de Instagram care formează cuvinte și replici din literele fotografiate la pod vor fi printate pe pilonul dedicat.
În sectorul de pod dinspre Barbu Văcărescu, George a rezervat doi piloni pentru tineri artiști, dedicați studenților la UNARTE și Arhitectură, designerilor, graficienilor și nu numai. O competiție pentru desemnarea lucrărilor câștigătoare va începe în perioada următoare.
Oricine vizitează pasajul Aurel Vlaicu poate primi cardul George cu livrare gratuită. Scanarea unui cod QR aflat pe unul dintre pilonii dinspre metroul Aurel Vlaicu, format din figurile în miniatură ale oamenilor din spatele tehnologiei George, te scutește de taxa de curierat a cardului în valoare de 10 lei.
Galeria George de la Aurel Vlaicu se desfășoară pe o perioadă de un an, timp în care anumite elemente grafice vor fi updatate contextual. Galeria este curatoriată de Ramona Chirică, iar experiențele în AR pentru lucrările de pe piloni sunt dezvoltate de One Night Gallery, alături de echipa de animatori George Cercheaza, Skeptic Dog, Dragoș Boțcău și Vadim Ciocăzan. Tot One Night Gallery a realizat prima augmentare a unui concert din România la lansarea George Street Gallery. Astfel, trupa Moonlight Breakfast s-a alăturat listei foarte scurte de artiști internaționali care explorează noi experiențe în cadrul concertelor prin realitatea augmentată. Tehnologia a fost abordată până acum de Eminem și Childish Gambino, în cadrul Festivalului Coachella din SUA. Augmentarea scenei Moonlight Breakfast a folosit elemente de motion graphics, AR video mapping și animated holographic textures pentru a genera o experiență inovatoare și imersivă.