AT&T se avântă spre noua generație de tehnologie și comunicații, confirmând că achiziționează AppNexus, un marketplace pentru publicitate care concurează cu Google și Facebook. AppNexus se descrie ca fiind cea mai mare platformă independentă din lume care facilitează tranzacții de anunțuri digitale.

Niciuna dintre cele două companii nu au oferit informații legate de termenii financiari ai tranzacției, cu excepția faptului că acordul se va finaliza în al treilea trimestru din 2018, scriu cei de la TechCrunch. Se presupune că ar fi vorba despre o sumă încadrată în intervalul 1,6 și 2 miliarde de dolari, în contextul în care AppNexus ar fi încercat să se listeze pe bursă, compania fiind evaluată între 1,5 miliarde de dolari și 2 miliarde de dolari.

Anterior, AppNexus a primit investiții în valoare de 344 milioane de dolari, printre investitori fiind News Corp., WPP, Fidelity, TCV, Microsoft, Deutsche Telekom, Khosla. AppNexus susține aproximativ 34.000 de editori și 177.000 de branduri folosesc platforma lor.