Vizitatorii GLAMI.ro nu vor mai fi limitați în găsirea hainelor de căutarea produselor de fashion în bara de căutare.

Funcțiile de căutare și navigare folosind imagini vor da posibilitatea vizitatorilor să caute în toate categoriile de produse prezente în catalog, produse care vor apărea pe pagina de start a modulului de căutare GLAMI.ro.

Fiecare produs de îmbrăcăminte, accesoriu sau piesă de încălțăminte prezent într-o imagine sau un screenshot al unei ținute preferate urcată pe site, va fi împărțit în categorii specifice recomandate de GLAMI.ro. Căutarea după imagini funcționează (deocamdată) doar pe versiunea de mobile a site-ului.

Tehnologia de căutare folosind imagini inaugurată de GLAMI.ro folosește machine learning și replică modul în care cumpărătorii se gândesc la produse, oferind recomandări relevante. Un alt atu este faptul că tehnologia ajută, de asemenea, vânzătorii, în special magazinele online internaționale, prin îndepărtarea barierei lingvistice asociată cu acele căutări bazate pe text.

“Echipa noastră de dezvoltatori a lucrat intens în ultimele luni pentru a dezvolta această opțiune, înainte de sezonul de Black Friday 2019 din România, sezon în care știm că vânzările partenerilor vor crește semnificativ. Tehnologia de căutare folosind imagini îmbină comoditatea cumpărăturilor online cu experiența shopping-ului în magazine tradiționale și credem că, astfel, le oferim vizitatorilor noștri posibilitatea de a face cumpărături în același fel în care își imaginează – folosind imagini, nu cuvinte”, spune Robert Johnson, Country Manager al GLAMI.ro.

Creștere a traficului și vânzărilor de Black Friday 2019

Soluția pe care o propunem, căutarea și navigarea folosind imagini, ajută la eliminarea problemelor legate de limbă și îmbunătățește rata de conversie. Ne bucură faptul că putem folosi această soluție pe GLAMI.ro, deoarece transformă întreaga experiență de shopping online”, spune Ioana Oprea, Marketing Manager al GLAMI.ro.

GLAMI.ro anticipează o creștere de peste 60% a traficului în perioada Black Friday, față de anul trecut, și o creștere exponențială a vânzărilor în magazinele partenere. După analiza datelor din 2017 și 2018, echipa GLAMI.ro a observat o creștere cu 100% a traficului și cu 88% a veniturilor în perioada de Black Friday.