Prima fază de a proiectului include 15 magazine în București (Băneasa Shopping City), Brașov (Calea București, Nr. 107), două în Iași (Era Shopping Park și Felicia Commercial Center), Drobeta-Turnu Severin (Bd. Mihai Viteazul, Nr. 78), Târgu Jiu (Shopping City Târgu Jiu), Râmnicu Vâlcea (Shopping City Râmnicu Vâlcea), Pitești (Supernova Shopping Center), Târgoviște (Dâmbovița Mall), Ploiești (Prahova Value Centre), Constanța (Tom Shopping Mall), Brăila (Brăila Mall), Focșani (Focșani Mall), Roman (Str. Mihai Viteazul, Nr. 3) și Piatra Neamț (Shopping City Piatra Neamț).
Astfel, din secțiunea Supermarket a aplicației Glovo, clienții pot selecta produsele dorite de la hypermarketul Carrefour, iar Glovo le va livra la adresa indicată în mai puțin de 60 de minute. Serviciul este disponibil la nivel național în 14 orașe, utilizatorii Glovo având astfel posibilitatea de a comanda de la cele 15 hypermarketuri ale retailerului francez din România, incluse în parteneriat.
În aplicația Glovo sunt listate 20.000 de produse alimentare și nealimentare comercializate de Carrefour, din 22 categorii de produse precum legume și fructe, produse de băcănie, băuturi, produse cosmetice și de îngrijire, produse de curățenie sau hrană și produse pentru animalele de companie. Utilizatorii Glovo se vor putea bucura de produsele favorite din Carrefour la aceleași prețuri ca în magazin, oferind atât opțiuni pentru o alimentație sănătoasă la prețuri accesibile, cât și numeroase oferte. Astfel, portofoliul Carrefour din Glovo pune la dispoziție o gamă variată de fructe și legume proaspete de sezon, românești, mărci proprii, produse bio, o selecție extinsă de vinuri în zona WineSquare, inclusiv de la producătorii locali și regionali, precum și preparate și produse proaspete locale și internaționale, perfect aliniate la tendințele de consum.
„Ne bucurăm că am adăugat Carrefour listei noastre de parteneri importanți din retail și că putem duce mai departe promisiunea noastră de a fi cât mai aproape de nevoile utilizatorilor Glovo. Ne dorim ca, prin toate eforturile noastre, să oferim cel mai bun serviciu de pe piață și căutăm în permanență modalități de îmbunătățire a experienței de consum,” a declarat Iustinian Belghir, General Manager Glovo România și Moldova.
„Carrefour România a jucat întotdeauna un rol activ în piață, anticipând tendințele consumatorilor și răspunzând cu servicii și funcții inovatoare de shopping pentru a îmbunătăți experiența clienților, atât în magazin cât și online. Acest lucru se traduce în planuri care ne susțin strategia de extindere și dezvoltare, pe de o parte, și într-o deschidere către noi proiecte și parteneriate care răspund cel mai bine nevoilor clienților, pe de altă parte. Proiectul cu Glovo ne reconfirmă poziția strategică pe piața de e-commerce în categoria grocery și va reflecta portofoliul larg de produse cu care ne-am obișnuit clienții din formatul nostru extins de magazin la aceleași prețuri de hypermarket. În acest moment, suntem într-o primă etapă de implementare a proiectului cu obiective clare de extindere la nivel național în perioada următoare. Avem o colaborare solidă cu Glovo pe alte piețe și suntem încrezători în evoluția acestui proiect,” a declarat Gabriela Stănică, Chief Information & Data Officer și Director E-commerce, Carrefour România.
Carrefour este prezent la nivel internațional în aplicația Glovo cu magazine tip multiformat, replicând portofoliul de produse al rețelei din mediul fizic, în țări precum Spania, Italia, Polonia, Maroc, Georgia, Kenya, Uganda, Tunisia, Armenia.