Acum, oficialii GoFundMe au anunțat faptul că lansează o platformă gratuită, denumită GoFundMe Charity, care poate fi folosită în mod gratuit de ONG-uri și alte asociații caritabile pentru a strânge donații. În același timp, odată cu lansarea acestei noi platforme, a fost creat și un buton care poate fi integrat în orice site, care ușurează realizarea unor donații de utilizatorii mai generoși.

Atât noua platformă cât și butonul de donații vor fi disponibile începând cu luna noiembrie, scrie TechCrunch. Aflată în faza de testare, GoFundMe Charity a atras niște nume mari: American Cancer Society și Boston Marathon încearcă să strângă fonduri prin intermediul acesteia.

Această mișcare s-ar putea să fie un succes atât pentru GoFundMe cât și pentru asociațiile care vor folosi această metodă de a atrage fonduri. Și cei de la Facebook au anunțat faptul că în septembrie s-a atins pragul de 2 miliarde de dolari strânși prin intermediul feature-ului de donații.

Totodată, doar la nivelul Statelor Unite, ONG-urile au primit peste 425 de miliarde de dolari în donații în 2018.